dilluns, 12 de maig del 2008

Ja que estem de butlletins

Ieps que passa.

Jo tinc l'avantatge de que vaig venir a barna i la majoria ja vareu tenir "updates" en directe així que l0 meu es menys apremiant.

Com no podia ser d'altra forma, ara m'estic cagant a les calces:hem queden uns dos mesos per entregar el projecte i evidentment tot fa aigues. Ara començo a fer jornades de feina de debó, no aquell tres dies per setmana dos horetes al dia que havia caracteritzat els mesos precedents.

Això no m'impedeix fer alguna sortida de la ciutat (Roma va ser brutal, quina ciutat....recomanadíssima) ni festa grossa dos o tres dies per setmana. Malhauradament, he arribat a una tolerància a l'alcohol que, per més que ho intento, no acabo d'anar mai taja amb la típica mitja botella. Per sort, això ha pacificiat les meves nits: ja fa més d'un mes que no m'enduc cap ostia, ni tollina, ni insult, ni colleja, etc, per part d'algun segurata hipertrofiat.

Per al Solé, que el vaig veure preocupat, dir que ja he abandonat la sequera i a més amb producte autòcton, que tots sabem que als rànkings d'orgasmus puntua triple. Tenia i segueixo tenint (potser algun afortunat sap per què, però no gaires que sóc molt reservat) el cap una mica del revés amb tema ties, però no tant. Així que espero començar a sucar el melindro, o posar el salami en calent, traduit a l'italià. Com a dada auxiliar dir que aquí hi han bastantes japos i Asia és un continent encara inexplorat per un servidor. Llàstima que siguin tan lletjes. Suposo que hauré de fer el cor fort. Potser em donen un pastisset del doraemon. Potser se'l mengen elles el pastisset de crema. Hauré de cavilar totes les opcions...

La ciutat està preciosa a primavera, suposo que és el millor moment. Diuen que l'estiu és infernal de calor i humitat. En Madrid hace más calor pero es más seco. Pos aquí ho tenen tot, 40 graus i una humitat a la tailandesa. Mmmh... una tailandesa tampoc estaria malament.... Bueno, pos això que fa molt sol, la ciutat està plena de parcs i el centre és un macrobotellon cada dia. Us diré més, és la única ciutat, a part de Barcelona, en que hi ha paquis venent birra pel carrer (molts menys i molt més discrets, això sí) i fins i tot hi ha un polac que fa de telebotella en bici de freestyle. Deu estar estalviant per a comprar la Kangoo.

Tota visita serà benvinguda, i sé perfectament que no vindrà ningú, però així potser algú es sent malament. Ho dubto. Només dir que això està a mig camí entre Venecia i Florència de forma que a nivell turístic és molt atractiu. A nivell etílic també, no cal dir-ho. Asiàtiques n'hi ha bastantes però negres menys. Ara d'indis i paquis en teniu per omplir el Camp Nou en dies de pañolada (mocadorada per al molt estimat imbècil del blog, Joan Vidal).

Fitó, avui et volia escriure un mail però ja he gastat tota l'energia en aquest resum de la meva vida, així que espera'l cap a finals de setmana.

Un petó a tots i espero que la penya heineken segueixi en forma pel segles dels segles.

PS: Perquè no dir-ho, l'altre dia anava jo pensant en "què en serà de la penya heineken d'aquí deu anys?" Em van venir al cap imatges d'un equip de futbol set barrigón i a tercera divisió de la meiland, barbacoes amb 12 gossos enlloc de 4 i novies, dones i nens. També de birres i olivetes en alguna terrasseta del barri (ja no seran diaries, si són cada quinze dies me pego con un canto en los dientes). Però sobretot em vaig imaginar pedazo sopars pressupost 70€, chuletons, vi del bo, carajillos i innombrables chupitos i molta germanor. Vaig a eixugar-me les llàgrimes i em despedeixo.

Ciao!

PS2: Un parell de fotos, que no sigui dit

Un italian fucker a Roma amb una amiga tonta intentant fer cuernos redere


Una italiana que em vull fer:

6 comentaris:

Melu ha dit...

Wow, a la foto surt nacho vidal en segon terme!

Mr.VetSon ha dit...

jeje, si li fas la cara de la foto de dalt a la guarra de baix, segur ke te la fas!
The Italian Way!

Fuli ha dit...

Content de que hagis fet una crònica:
- Per l'escrit, i encara que ja no estas de sequera, veig que això ha despertat un altre cop la fura que tenies a dins, perque vas q treus fum...

- Jo faria abans una negra q una asiàtica, però això no es tria (en època o tècniques de pesca d'arrastre)

Res més enric, t'esperem veure soon x bcn (rollo el guais de fama)!!

SAlute i cuidat

Solé ha dit...

Que pasa nen, m'alegro de que hagis tallat la sequera. Quan es talla ja no hi ha volta enrera i comences a pillar, perquè les dones ho oloren axo, jejej. Escolta yo aquest estiu tinc intencio de anar a Roma a ksa una colega. Ya et dire algo haviam si ens podem trobar per alla. Engasss

Joan ha dit...

jo no tinc relació amb res que posi Camp Nou.


No estadi fever.

Imbècil tu. M'ha costat la ostia veure que havies introduit un insult cap a la meva persona

Melu ha dit...

"No estadi" ?

Que jugueu a la platja o què? no crec que un equip de 2aB pugui jugar en un camp de sorra...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio