dimarts, 20 de maig del 2008

ME TALLAT EL PEL!!!!JAJA!!!!


Que us sembla?

12 comentaris:

Fuli ha dit...

Senyor Roy Makkay, sembles un altre!! Et queda molt bé!! A veure quan ens veiem... q ja toca!!! SAlute

Unknown ha dit...

Puto royo!!!
K kabron, y si avisar!!!

Però estic d'acord et queda millor, ademés aquest estiu a part d'unes quantes suades, contribuiras disminuir la densitat de polls per metre quadrat de la ciutat!!! jejeje

Al principi sab greu tallar-se el pèl però despres te n'alegres de desfer-te de quilos i quilos de massa inerte del teu cos!!! :P

Tu Roy, x cert, k tal tot? Fa practicament un any que no se res de tu!!!

Anònim ha dit...

Mmm!!....Daniel, amb ficu canxondo nomes veuret.

Bromes apart, ET QUEDA MOLT BE.

Apa, ens veiem.

Melu ha dit...

Et queda molt bé :)

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Vull sexe Royo...


P.D. Aquest divendres festa Ska-Reggae al DeDues!!!

vilius ha dit...

dioooooooooooooooooossssss!!!!
vaya canvi, pero puta mare tiu! de veritat!

Bernat ha dit...

Et queda bé, però tens una pinta de narco colombiano.....

Pd: Jo també m'he tallat el cabell.

Per cert m'ha tocat un pernil en una tómbola, ja us hu explicaré en propers dies per aki.

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ghalia ha dit...

Guapísssimm!!!!

Muerte al heavyyyy!!!
Peluts... no gràcies

Ghalia ha dit...

Ei sergi, confirmes la festa d'avui al bareto???!!!!!
Em va dir en Mendi que potser hi ha rajada.

Digues quelcom

Petonsss!!!

Heron ha dit...

Doncs lamento dir que el meu vot es NEGATIU!
Potser es que miro massa OT?
No et desanimis royo, que ja et creixerá un altre cop :)

Peluts, ara i sempre.

Solé ha dit...

Em poses roymakay, ya et podre passesjar ara.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio