dilluns, 12 de maig del 2008

Reclamació oficial de butlletins regulars provinents dels diferents destacaments foranis. SEOGON AVÍS

Demà farà 2 mesos (13 de març) que en Mendi va fer un reclamació per tal de conèixer les activitats acadèmiques i sobretot les activitats alcoholiques i sexuals i lúdiques del sector foraní del Heineken.

A dia d'avui nomès l'amic fitó a complert. I queden senyalats el sr Badiella, el sr Melu, i el señor Saurí!

Davant de l'absència d'informació de la vostra activitat informarem a les vostres families de la posibilitat d'haber estat segrestats, violats o simplement del més q posible canvi el les vostres tendències sexuals.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Butlletins regulars YA!!!!

Joan ha dit...

Sr. Cabanes em sorprèn la teva activitat en aquest blog. Sempre hi ha un o altre comentari que, en la majoria dels casos, es limiita a reforçar una idea ja explicada.

No tens feina Kiku?
No podem aportar alguna cosa més?

Unknown ha dit...

I els teus son nomes per donar pel sac algu!

Que tens algun periode menstrual permanent o quelcom d'aquest taranà???
:P

Ok vaig a redactar un butlleti oficial!!!

Mr.VetSon ha dit...

jo voto per inventar-nos rumors en cas de no haver-hi butlletins on els protagonistes tinguin relacions sexuals sospitoses amb essers d'altres espècies (exemple: pinguins calents)

Unknown ha dit...

Jo pinguins no, pero una vegada vaig coneixer una oca bastant simpàtica...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio