dilluns, 25 de gener del 2010

Esquiada

Ei, el finde que ve anem a esquiar!

Primer, qui voldria venir?

Segon, si no podem anar a cap casa, sempre podem anar amb una pack de forfait mes hotel. Surten baratissims, tant en cotxe com en bus :). Entre 80 i 110 euros depenen l'hotel i la estació, a Andorra, dos forfaits i dos nits d'hotel:

A Vall Nord (Pal Arinsal etc) http://www.uniski.es/Oferta-andorra-fines-semana-andorra-esqui-vallnord-338.aspx

A Gran Valira (Soldeu, Pas, etc) http://www.uniski.es/Oferta-andorra-fines-semana-andorra-esqui-grandvalira-339.aspx

10 comentaris:

Melu ha dit...

Penseu que ahir jo vaig anar a Masella i el forfait només ja son 40€ i la estacio molt mes aborrida que les andorranes!

Fuli ha dit...

Els Angles són 20 euros el forfait amb carnet jove!! Si tenim casa (jo confirmo en breu), només cal sumar-hi el cotxe i menjar/beguda, q amb uns 50 euros per persona/finde fem!!

Solé ha dit...

Pués confirma Jaumet.
Jo confirmo assistència sigui on sigui, ara, prefereixo na a la nostra a Puigcerdà o/i Llivia.

Un altre cosa, semblava que fos multitudinari però veient la resposta de la gent, crec que no serem tants.

Bona neu

elia* ha dit...

jo curro dissabte... pero si esteu aprop (per exemple a la molina) jo diumenge pujo en bus segur!!!

Estigueu o no jo aniré fijo... ho dic pq la penya no sembla molt motivada....així que sino, ja ho sabeu! 40€ tren+bus a pistes+forfait a La Molina (son kk de pistes pero bueno...)

apa! que vagi be!

Unknown ha dit...

Jo segurament m'animaré ja que l'exam del dijous següent només necessito un 2'5... (soplar y hacer botellas)

Melu ha dit...

El Pau s'animaria, sembla.

Sospechosos habituales? Xicars, Fitó, Guill, Kiku, etc?

Ana Mallurkina ha dit...

El Bernat i jo venim

FITO ha dit...

Jo tinc el handicap que surto a les 22.00h del màster. Per tant no podré estar a casa/llest fins les 22.30 / 22.45 h.

Miraré a veure si disposo de cotxe i a veure com ho puc fer...

Unknown ha dit...

Campana fitó, campana...

Fuli ha dit...

Algú vol marxar dijous nit o divendres matí??? donat q hi haurà un trànsit brutal!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio