dimecres, 13 de gener del 2010

FESTA COMIAT!

Bé gent,

com suposo que tots vosaltres sabreu, el pròxim dissabte 23 de gener em piro cap a Portugal ( primer Porto i després Lisboa ) i estaré mes o menys fins el Juliol. Com que queda poc temps i dubto que pugui quedar individualment amb vosaltres que millor que reunir-vos a tots un mateix dia. He pensat que fer una festeta a casa meva aquest divendres 15 ( sap greu avisar amb tant poc de temps...). El plan seria que cadascú porti alguna cosa de beure i de menjar i així entre tots portem el sopar i el beure de tothom. La idea es que pugueu venir cap a les 9:30 o així. A veure si us puc veure a la gran majoria! Si veieu que hi ha algú que no s'ha enterat no dubteu a dir-li que no tinc el mail de tots!


QUE?: Comiat Jordi
QUAN? Divendres 15 de gener
HORA? Cap a les 21.30 (o quan pugueu venir)
ON? Passatge Nogués 40 baixos
QUE HEM DE PORTAR? Doncs si voleu sopar, pos menjar, si voleu beure doncs beure...


En el cas que aquest divendres no puguessiu venir, sempre podrieu venir el proper dissabte 22 al concert que fa High Times al KGB ( 21h 6euros) que serà el meu últim concert ( de moment).

Si voleu confirmar millor que millor, sinó ja vindreu quan pugueu!

Saluuuuuuuut!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Mb taulé!
Però t'has deixat el COM?!!

Jo passaré a fer una birreta! (ja la portaré) XD

Jordi Taulé ha dit...

El que me deixat es:

Despres: Be good?

Solé ha dit...

vinc!

Melu ha dit...

Ok!

Cal més coordinació pel tema jalar o ho fem a saco?

100€ :D

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo no podré venir pq tinc un sopar i ja m'he compromés però després poso música al Ddues! Si us voleu passar a fer un copa per mi encantat!!

Clara ha dit...

Eiii Jo i l' Uri també vindreem !

Ghalia ha dit...

M'apunto!!

ramontxu ha dit...

vindré desprès de sopar.

mos veiem

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio