dimecres, 27 de gener del 2010

Música per als que estudieu o treballeu a l'ordinador

Primer: Què l'esquiada? On anem? Amb quins cotxes? Fem un recompte?

I el post:

L'Spotify és una meravella, tots ho sabem, però has de buscar playlists o pensar què vols escoltar.

La radio mola perquè no has de pensar. En aquesta direcció podeu trobar diferents radios de diferents estils musicals: http://www.scannerfm.com/category/canales/ estan força bé!

Jo antigament escoltava a live365.com, que té mils d'emisores gestionades pels usuaris, però de vegades em fallava.

Bona música!

PD: Us presento un dels blogs que llegeixo, és d'economia i hi participen els millors economistes acadèmics espanyols, entre ells un company meu del curro. Us passo un post del blog sobre el terratremol d'Haití i els efectes que tenen la riquesa d'un país en el número de morts causats per desastres naturals. http://www.fedeablogs.net/economia/?p=2347

4 comentaris:

Solé ha dit...

Proposo quedar avui a les 8:30-9 al russa tots els que vulguin esquiar per organitzar-nos

Unknown ha dit...

Les radios són un pèl frikis, no?

M'encanta... XD

Jo no puc venir al russa, però em sembla bé el que s'acordi. Si necessiteu el Micramil digueu'm-ho pq sino ma mare potser el deixa al mecànic!

Clara ha dit...

Hola genteee !! Jope em sap molt de greu...però he deixat la feina i he d'estalviar dineeers...així que no podre venir a esquiarrrr..jops la meva mare ja m'havia portat el traje i tot !!!

elia* ha dit...

que vau decidir??? diumenge estareu a la molina o em tocarà anar sola¿?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio