dissabte, 3 d’abril del 2010

DOMINICAN STYLE



AWESOME!

16 comentaris:

Heron ha dit...

Obviament, això es photoshop.

FITO ha dit...

Ja els hi vas deixar clar que erets Controller???

Solé ha dit...

DOMINGAS STYLE, diria jo

Pessigollaire nº 44 ha dit...

QUAN COBRAVEN?

Fuli ha dit...

És igual, a pagar!!!

Mr.Calamar ha dit...

A pagar, i orgullós!!

Anònim ha dit...

pits, pits, pits!!!!!!!!

Anònim ha dit...

apostoflant!

Unknown ha dit...

Es veu que eren sociòlogues...

Anònim ha dit...

pero et van ensenyar les tetes??????????

vilius ha dit...

Graaaaandeeee controleeeeeeer!!!! veig qe tens bones vistes... jo ahir vaig tornar de London i ara m'he posat al dia de totes les noticies caribenyes!! M'alegro qe tot vaig sobre rodes i sobre pits tambe! una abrasada!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Com t'ho fas per veure el Barça?

Unknown ha dit...

Doncs aquí el fan en obert sempre. La putada és que els intersetmanals els tinc a les 3 de la tarda i estic treballant, així que avui em sembla que tocarà fer uns marca.com o algo així.
El clàssic a la tele, amb la bufanda i el banyador posats! :D

Pessigollaire nº 44 ha dit...

I el Palamós? El donen?

Unknown ha dit...

Aquí són més del Llagostera...

ramontxu ha dit...

a pero que treballes també?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio