divendres, 9 d’abril del 2010

Molt Important - Samarreta Festa del Barri

Benvolguts/des companys,

Com ja hauríeu de saber les festes del barri estan al caure i la maquinària s'ha de començar a activar. En aquest sentit m'agradaria informar-vos sobre dues coses bastant importants.
1. Tema samarretes. Aquestes sempre les hem fet coincidir amb el concert HT/sopar, i en aquesta ocasió aquest esdeveniment es celebrarà el pròxim dissabte dia 17. Per tant cal que sapigueu que hi han 65 samarretes encarregades exactament iguals a les que teniu a continuació (talles en funció a l'any passat):
Coses importants al respecte: Tots aquells que volgueu una samarreta, és imprescindible que passeu pel Russa el proper Dimecres dia 14 entre les 20:00 i les 22:00 per fer un pagament de 10 euros. Amb els diners sobrants de les samarretes, tindrem uns 2 barrils de cervesa pagats al Russa pel dia 17. sobre el tema sopar, jo no n'organitzaré cap, malgrat que la solució més viable si volem fer un sopar de germanor és encarregar per 50 als pollos. Sigui com sigui, és un tema que queda pendent.

2. Us faig un petit recordatori de com va l'agenda, perquè estem davant d'un dels pitjors mesos alcohòlicament parlant de la nostre vida:

Dissabte 10 - Bàsquet i Futbol: Mandril - F.C. Barcelona
Divendres 16 - Cercatasques del barri. A les 20 h. a Plaça canastes
Dissabte 17 - Festa amb samarreta al Russa + concert High Times
Divendres 23 - Concert Festassa
Dissabte 24 - Concert Festassa
Divendres, Dissabte i Diumenge (30,1 i 2) - Festa Major Sardenya - Rosselló

27 comentaris:

Fuli ha dit...

54 samarretes per noi i 11 per noia. Si algú vol una remesa especial que ho faci saber el més aviat possible.

Melu ha dit...

Perfect, suposo que la de la Cris està ja que l'any passat en tenia.

Merci per tota la feina i pel calendari!

No podem pagar via transferencia al compte de la Penya? O t'ho poso a la factura? ;D

FITO ha dit...

Jo tmb voto per el tema ingrés perquè dimecres 14 no puc ser a al russa de 20:00 a 22:00.

Bernat ha dit...

si, molt millor l'ingrés. Fuli, jo tinc la llibreta de la penya, te la dono i aixi podràs treure la pasta.

Fuli ha dit...

Dos coses:
1. Ok. La gent que vulgui fer un ingrés perquè no podrà venir dimecres, cap problema. feu-lo, ja que les existències són limitades i les reserves aniran en funció de l'ordre de pagament.
2. Per petició personal, es farà una tramitació paral·lela de samarretes ROSA DE VERITAT amb el mateix logo. Condicions, qui la vulgui m'ho ha de fer saber abans de dilluns i s'ha de comprometre a comprar les dues, és a dir, una taronja i una rosa. És el que hi ha.

Fuli ha dit...

Dues coses:
1. OK. Qui no pugui venir dimecres que faci l'ingrès. Feu-lo, perquè les samarretes són limitades i la distribució anirà en funció dels pagaments.
2. A petició personal, es farà una tramitació de samarretes ROSA DE VERITAT. Condicions: Aquells que la vulguin m'ho han de fer saber abans de dilluns i s'han de comprometre a comprar les dues, una taronja i una rosa. És el que hi ha.

Unknown ha dit...

No hay tregua!!!
en part el meu fetge se n'alegra de no ser-hi... jeje


Jo tampoc podré venir a pagar, millor l'ingrés. L'altra és, si pago em guardareu la samarreta o li revendreu al primer empanat que shagi oblidat de fer la reserva?

Seria bò saber-ho. :P
Gràcies!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Fuli ja t'he dit el què!!

Està de collons però jo seguiex-ho insistint amb la meva alternativa!!

gaviota ha dit...

ei!! jo a part de la meva encarrego dues més pel roger i l'edmond heavys del ball, que totes i tots coneixem. Estem a temps!! m'ho han dit amb molta insistència, i em sembla que ja li havia dit a algú de voslatres.
Merci!!

FITO ha dit...

Per a mi una ROSA de veritat si us plau.

vilius ha dit...

uuuuuuuuh!!! el barri ja olora a festes!!!

Mr.VetSon ha dit...

Fuli, jo tb vull fer doblet!

Fuli ha dit...

Bedo, cap problema. Et guardo a casa meva les que vulguis, i en tot cas si tinc mitjà d'enviament te las mando a la República hermano

Fuli ha dit...

Recordeu-vos de posar el nom/s de la persona que fa l'ingrès!!!

elia* ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Ostia acabo de veure en Jordi Queixes per la tele! Gol TV. Molt graciós! XD

Anònim ha dit...

Fuli, Quan aniràs a la tenda de samarretes? Ho dic pq t'acomopanyaria per mirar la talla.

Ghalia ha dit...

Jo aquest any en demano 4 ns si és possible. Són 3 de tio i una per mi.

Ghalia ha dit...

Oblidem Espanyol-Barça dissabte a les 20h, com ho fem?

Solé ha dit...

Jaumet jo la meva i una rosa de tia

Fuli ha dit...

6 samarretes (4 S i 2 M) 'fucsia o rosa neón' demanades, més una de noia (M). Adjudicades Fitó, Sergi, Aleix, Melu. Guill, quan vinguis dissabte a buscar la teva samarreta, et pilles o una s o una m...

Calamar ha dit...

jo ja tinc fet l'ingres, dimecres passo pel russa i les recullo,en total 5 samarretes. 3 de noi i 2 de noia. espero k encara kedin talles pk arribaé cap a les 21,30... ens veiem

Fuli ha dit...

Ep Mar, potser no m'he explicat gaire bé però les samarretes no estaran fins el divendres. El dimecres és la data que demanava per pagar, ja que necessito la pasta per avançat.

Melu ha dit...

Un patunarru fuli

Solé ha dit...

Fuli la meva Rosa de tia si pot ser una S millor!!!! Se que ho dic massa tard

CatalanRootsCulture ha dit...

Jo en vull una soc el Roger! dema dimecres nose si em podre passar pq tinc uni fins les 8 del vespre i entraga per l'endemà! guardem'n una siusplau! salute... Una M

Unknown ha dit...

Ei, ja he fet l'ingrés! Salut!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio