dimecres, 7 d’abril del 2010

Els clàssics

Família,


Com tots i totes ja sabreu aquest proper dissabte es juguen els dos grans partits i com alguns de nosaltres ja hem parlat, i a falta d'altres opcions, us proposo dues opcions:

1. Quedar al Russa al llarg de la tarda, ja que a les 6 juga el Barça-Mandril de bàsquet i a les 10 el gran clàssic de l'esport rei.

2. La jornada podria començar amb un dinar de germanor i amb una tarda d'esports amenitzada amb alcohol!! En qualsevol cas, l'amic pessetes, ja m'ha fet saber que a partir de demà tindrà Moritz a 1'2€!!

25 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Jo opto per la 1ª opció

Solé ha dit...

Per cert avui vaig a spinning(com les grans nenetes) a les 8 per qui es vulgui apuntar

Ana Mallurkina ha dit...

Soleee dili q compri olives i cacahuets !!!

Ghalia ha dit...

El tema samarretes com va?

Solé ha dit...

ok anetas

Fuli ha dit...

Doncs donat que el concert de High Times -encara que sense el Taulé- és el dissabte dia 17, només ens queden 10 dies per fer-les. Demà pel matí, si puc, passaré per la botiga a veure q...

Fuli ha dit...

Perfecte!

Solé ha dit...

El russa es nostre

Fuli ha dit...

Si voleu flipar, aquí

Mr.Calamar ha dit...

Opto x la primera opció!!!

Mr.VetSon ha dit...

si hem de passar la tarda al Russa recordar-li a en "Pesetas" (quin gran mote Solé!) que siusplau procuri tenir reserves...

"mmmm... se me han acabado las estrellas... mmmmmm... no tengo tónica... mmmmmm... tampoco hay heineken..." QUIN UN!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

I canvi!!!!


Jo no vindre, a les 18:00 hores anire a al Palau a veure el Barça-Madrid i despres anire cap al Ball!

El que si fare si guanyem (que sera aixi 1-3) us trucare per celebrarho com cal!!

Mr.VetSon ha dit...

Fuli, lo de l' "Obispo de Tenerife" m'ha posat fins i tot nerviós! Quin fàstic de tio!
i el més preocupant: aquest home és el líder étic, moral i espiritual de moltes persones! Quin perill!

Fuli ha dit...

Sense paraules...

Unknown ha dit...

Jo també vinc! Amb les amigues dominicanes de la foto... em pregunto si al pister li molestarà que vinguin...jeje

Encara que jo el veuré a les 4 de la tarda i deprés tindré més hores per celebrar-ho!!!

Visca el Barça!

FITO ha dit...

Jo faria un clàssic ballbreaker...

Ana Mallurkina ha dit...

Jo també prefereixo Ballbreaker !!!

Ghalia ha dit...

Evidentment Russa, però no tinc clar si arribaré. Si aneu al ball a cagar!

vilius ha dit...

Rusa no? jo hos dic que en ptas estara preparat! sap que li conve ja que anem amb gran actitud o no? personalment jo penso fer el punisher com mai...

Solé ha dit...

Em molestaria mooolt Badiella!! jejejej
Es fa Russa, el bar és nostre

vilius ha dit...

Ara Albert sentenciant... al rusa a deixar-ho tot i tooooooot joder!

Melu ha dit...

Jo voto per fer dinar de germanor i també voto per apagar la tele durant el basquet. Es una puta basura el concepte de "lliga regular" i me la suda.

Solé ha dit...

Bueno bueno setciències tranquilet eeeee, dinar ho trobo bé

Melu ha dit...

Pero tothom s'ha decantat per no dinar, no?

Mr.VetSon ha dit...

Melu, un amant de l'esport de la cistella. jajaja!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio