diumenge, 11 d’abril del 2010

INDIGNACIÓ !!!

Vull posar de manifest la meva indignació per la desmesurada i sobretot injustificada pujada de preus realitzada ahir a la nit pel "pesetas". No sé si la quantitat d’alcohol en sang us va permetre adonar-vos de la pujada de preus de les consumicions. Una servidora que anava prou clara si que s’en va adonar i també d’altra gent amb la que hu he pogut comentar.

No trobo motiu raonable pel qual hagi de pujar els preus en un dia tan assenyalat com el del clàssic, tenint en conta que el feien per obert, i que a més hu faci sense avisar.

Puc arribar a entendre que mai tingui canvi, que se li acabin les birres, que no tingui tòniques, que se li acabi l’alcohol, que no tingui pa, o embotits per fer entrepans, que el paper de WC brilli sempre per la seva absència, que hi hagin cucs als cacauets…

Però trobo totalment incomprensible que abusi de la nostra confiança pujant els preus sense cap motiu lògic, això que ha fet és una falta de respecte cap a nosaltres, els clients.

Jo prefereixo anar a un altre bar a veure el futbol on al menys sàpiga que no m’estafaran, que tindré la certesa que estarà obert, que no tindré cap problema d’abastiment i que en definitiva hem tractaran amb el degut respecte que es mereix un client.

21 comentaris:

Unknown ha dit...

Trenquem-ho tot i matem algú!

ramontxu ha dit...

la veritat es q el tio es bastant cràpula. Parlavem del Jorge q era un vago i que es desentenia del negoci, pero akest pavo es encara pitjor,pq ademés puja els preus.

Et donc tota la raó anna.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

A mi no em preocupa gaire perquè de lo poc que recordo crec que la vaig liar força i que el tiu no estava molt content amb mi! Jeje!

Mr.VetSon ha dit...

d'acord amb tu Anna. això és abusar.

Melu ha dit...

És veritat, jo vaig flipar.

Em vaig prendre 4 gerres de les de mig litre de birra i vaig pagar 21 €. Si no faig malament els càlculs això són més de cinc euros per gerra, que si fem la regla de tres voldria dir una mitjana a 3,30€. Una puta bogeria i li aniré a dir.

Al moment estava taja i tot em semblaba bé (el tio em cau bé, no se pq) però no és de rebut.

Per cert, molt ben escrit el post, es nota que vas per abogat!

FITO ha dit...

Jo soc dels que no se'n va adonar...
quan costava la birra ahir?

Ho dic perquè si m'haig de cagar amb ell seria un detall saber el que costaven les coses...

De fet ara que ho recordo li vaig demanar 10 chupitos, pagats amb els vostres diners, i me'n va posar només 8 el cabroncete...

Li cremem el bar, o què?

Fuli ha dit...

JO anava molt mamat i no em vaig enterar de res, però si realment va pujar els preus demà li anem a cantar les quaranta. Un listo el pessetas!!

Unknown ha dit...

JAJAJAA! k bò k ningú se'n recodi de res! XD

Lo millor és que segur que l'Anna s'havia begut més cubates que cualsevol de vosaltres! XD

Salutacions al pesetas de part meva! :D

cRiSss ha dit...

Jo tampoc me'n vaig adonar Anna... em va demanar 8 euros per 4 mitjanes (durant el partit) i un peazo cubata de 3/4 de got de ron així que no puc queixar-me de res. Potser li van cobrar a l'Enric per mi... jiji en tot cas ho vaig trobar suuuper barato.

Igualment el bar és molt peke i potser sí que aniria sent hora de buscar-ne un altre que tingués uns lavabos més grans i amb paper i sobretot que dongui la seguretat de que estarà obert.

Badiii et vas perdre uns grans moments dissabteee!! Espero que estiguessis ben aposentat entre pits i culets com els de la foto ;)
Ciausss****

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ja no se com dirho!!

Anar al Russa es fomentar l'immigracio!!

Anònim ha dit...

Doncs a mi amb va cobrar 9 euros per 6 mitjanes, o sigui, el preu de sempre, així que jo no tinc cap queixa el respecte.

Ana Mallurkina ha dit...

Stic amb tu sergi... BALLBREAKER !!!

Bernat ha dit...

No és la primera vegada que s'inventa preus per fer negoci, ja hu va intentar quan es va posar el GolTV.

Desprès que nosaltres, crec, l'hem tractat bé, li hem donat loteria, li hem regalat la samarreta de les festes de l'any passat, etc... no ens mereixem el que ens fa, sembla que siguem nosaltres els que estem en un altre país i ens cobra preu guiri.

Simplement no tinc intenció de tornar-hi i si algun dia quedo amb algú de vosaltres per fer una birra, aniré al aleman, al ribeira o algun altre lloc on no vagin d'aquest pal.

Per mi el russa ja no existeix.

Anònim ha dit...

Hola,he estat fora una semana.M'he perdut algo? jejje. Sempre es pot recuperar el Heineken...

Calamar ha dit...

oooohhhh guiiiiiiiill curant ferides, així m'agrada, sense rencor jajajaja

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo aniria al Bar que va la Nacional!

Allo si que es bona gent!!!

Heron ha dit...

Mi mayor deseo siempre ha sido que el Russa sea dextruido por un bomba de dextruccion.


Tot i que jo en principi no tinc queixa vers els preus... 1.5 la mitjana i 4.5 el cubata de negrita (que no quedava de l'altre)...

elia* ha dit...

veig que la indignació es GRANDE! jo, com de costum, no hi era... pero agrairia deixar d'anar a aquest puto bar de merda...

Ana! Dissabte eh! XD

FITO ha dit...

Ara ñona integrisme irracional!!!

Unknown ha dit...

Repeteixo:

"Trenquem-ho tot i matem algú!"

Integrisme irracional i dextrojar el Ruja con una bomba de dextruxión també ho trobo correcte! XD

Anda que...

ramontxu ha dit...

endogamia

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio