dimecres, 21 de juliol del 2010

ARMENTERA

Bé familia, com alguns ja sabeu aquest cap de setmana és la festa major del meu poble. El tema és que anirem a passar un cap de setmana de festa, piscineta/platja i menjar. I per això, hauria de saber qui vol venir ja que el meu pare estarà (és casa seva) i no podem anar-hi masses.
Jo marxaré divendres amb el Solé i el Melu, i el Dídac i el Fitó, a falta de confirmació, pugen dissabte.

Kiku no ser res de tu
Sergi, pujareu vosaltres des de Palamós?

La cosa està en que no tinc gaires llits i no podem ser 10. Malgrat tot, els interessats feu-m'ho saber i parlem.

Salut i festa!!

11 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo si pujo serà el dissabte i tard!

El dissabte debuta el Palamós contra els putus pericos! I poder insutlar-los des de tan a prop no té preu!

Però no descarto venir!

Tb podrieu venir a veure el partit ara que hi penso...

Melu ha dit...

Acaba de sortir l'alcaldesa de Palamós en un reportatge del 33

Anònim ha dit...

fuli, jo pujo amb vosaltres el divendres.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

TRESA FERRE PUTA DE CARRER!!

(Tresa, alcaldesa de Palamós)

Melu ha dit...

Buf hi ha ganes :).

Tanmateix, jo potser no vagi tant a saco amb la festa i em centri en l'esport, el menjar i la mar. Sergi portans d'excursió a les formigues! :D:D

Fuli, pujar divendres tarda o nit? Si és tarda agrairia que em passesiu a buscar per la UAB :D

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si pujeu a la tarda sou cadavers!

5 hores de cua mínim!

Fuli ha dit...

Jo pujo a sopar a l'arment, q així veig el meu pare abans d'anar a fer copes...

Resum: Divendres cap a les 7 marxem amb el meu cotxe el Melu, el Sole, el Kiku, la Maria i jo.

Per més qüestions després parlem!!

Solé ha dit...

MELU NO ET CREU NINGÚ, PERÒ JO TAMBÉ VULL FER LO MATEIX, I CREC QUE TAMPOC EM CREU NINGÚ...

Melu ha dit...

Ningú em creu. Ni jo mateix!

Fuli, sortir a les 7 és l'infern (ens podriem endur un dvd portatil i mirar pelis no? o el meu ordinador i ens posem Física y Química nonstop), però si de cas us espero a la UAB i enlloc d'anar amb tren pujo en cotxe i fem un trasvase i anem en dos cotxes o lo que sigui, tot i que el saaaaab és gran.

Nose, lo que digueu.

Fuli ha dit...

Cal que agafeu un cotxe si o si, perquè jo pujaré amb la meva germana i ja sumem 6. Així que jo és possible que marxi cap a les 5 o les 6.

PEl que fa vosaltres, jo ja he trucat al meu pare perquè vagi a comprar sopar, així que heu de venir si o si a sopar. Si no voleu feu-m'ho saber contra abans millor q el trucaré!!

Melu ha dit...

Ok, doncs llavors jo crec m'enduc la motxila cap al curro i us espero alla amb el cotxe. Fuli, podrieu venir els 5 cap a la UAB i llavors ens repartim en 2 cotxes?

Igualment, si podem sortir a les 4 millor que a les 5, llavors.

Ale, jo estaré a la UAB.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio