divendres, 16 de juliol del 2010

DINAR A ALELLA: DETALLS

Bon riu gent.

Bé, tothom està entusiasmat amb la idea. Mons pares van pel matí a la platja u passaran un moment abans de dinar i probablement cap a les 7 o les 8 ja tornin cap a casa. Però us estimen molt a tots.


Primer, la llista de gent:

1)Clara
2)Maria
3)Fuli
4)Uri
5)Xicars
6)Ricky
7)Fitó
8)Solé
9)Kiku
10)Enric
11) Guill
12) Bernat
????

La casa està a Alella 


Mostra un mapa més gran

És molt fàcil arribar, però hi podem anar junts.

La meva idea és quedar cap a les 10.30h al barri per anar  a la compra. Això és lo que, amb diferència, em fa més mandra, de forma que tota l'ajuda i companyia serà benvinguda. Així cap a les 11 podem pujar a alella i arribar-hi cap a les 11.30 que és una bona hora.
/p>

En quant al dinar, hi ha gent que ha proposat fer altres coses que barbacoa.  Si hi ha voluntaris perfecte!  Jo crec que lo mínim són dos bons bols d'amanida, pa amb tomaquet i després lo que vagi bé. Com ja sabeu, a casa tenim una bonica barbacoa, carbó i llenya, així que és lo més fàcil. Si el Fuli vol fer Paella també és benvingut.

Tema cotxes, jo pillaré el meu. Quins més?

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Melu , apuntem a la llista!
Jo no puc portar el cotxe, el tinc al mecànic...
Que tal ahir a la meiland??

Melu ha dit...

Vam guanyar! 3 a 2

Bernat ha dit...

jo tmb vindré

Anònim ha dit...

Perfecte Melu, jo puc estar a les 10:30h per anar a fer la compra.

Jo pujaré amb la moto que després per la tarda hauré de marxar aviat

Solé ha dit...

Viiiinc!!!
Ahir em va dir la maria que igual venen les Gemes (kastell i jeskri)...

Melu ha dit...

pos que confirmin abans de demà!
Gran acoplada, però acceptable.

Solé ha dit...

Avui Russa a les 9

Unknown ha dit...

Que extrany que guanyeu a la meiland! jeje

Salutacions cordials a tothom.

PD: Dos tetas tiran mas que dos carretas! Ya tu sabes mi amol!

Melu ha dit...

Ieps, bueno, mons pares van dir "oh què net que està tot" així que moltes gràcies per la super recollida.

Per altra banda, hem falten uns 30-40€ dels que vaig anar recolectant, així que si a algú li vaig donar malament el canvi o s'ha trobat pasta per sopresa, si us plau dieum-ho!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio