dijous, 29 de juliol del 2010

EM QUEDO A PARIS!

GEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!
Ja tinc feina! sento decepcionar-vos pero no es com a dissenyadora, encara no.... només es una feina per no morir-me de gana que aquí tot val un ull de la cara!!! una birra 5€... es per matar-los a tots!

Be, treballo al Zara jajajaja piro d'espanya i acabo treballant a una botiga Zara... no vull comentaris... Pero per haber arribar a un pais nou amb un idioma que no parlo GAIRE BE i haver trobat una feina en 1 setmana... JA ESTÀ BE!!! La gent que he conegut aquí (de festa... pq canviar costums...) m'està ajudant en tot, em porten de festa, em prensenten a tot Deu de paris, m'alcoholitzen... son ells qui m'han conseguit la feina!!

Doncs aixó, que poder trigo bastant més del que pensava en tornar a barna... o no, a saber si em fotaran fora en un més per incompetent... ja que NO PARLO FRANCES! jo crec que em van contractar per riure un rato... L'entrevista va ser.... hahaha cachondeo durant una hora!!

Ara només em queda trobar un pis a Paris i feina de disseny.... Ah... pobre del que es queixi dels pisos a Barcelona! Aquí un pis de 40m2 val uns 1200€ jajaja jo estic mirant estudis de 10m2 per 250€ al mes! i a sobre haig d'anar a cagar al passadis! JAAJAJJAA realment aquest canvi està sent tota una experiencia....

Doncs ja no hi ha gaire més a explicar a part de tot el que m'ha pogut passar en un mes i mitg per l'institut, per paris, fent cocktails en un baixell, possant-me multes al metro..... que deunidó... Ah! i poder fins i tot tinc xurri! hahahahaha

Gent del barri, US TROBO A FALTAR!! necesito barbacoes i platgetaaaaa!!!!
Espero que estigueu tots be!!!


bisoux!!!!!

PD: algún cotilleo interesant??

11 comentaris:

Melu ha dit...

Què grande!

Moltes felicitats!

Ja veuràs, d'aquí vint anys, amb un Emporio de la moda controlat sota les teves mans fèrrees, podràs dir: "Jo vaig començar des d'avall, dormint en un cuchitril i treballant explotada al Zara sense ni saber parlar francès, i mira'm ara" (fas glop a la teva copa de Martini i mires el mar infinit des de la coberta del teu yate)

elia* ha dit...

ara t'escolto melu!!!!! Tan de bo sigui així.... De moment les coses m'estant sortint be... ja ho necesitava!!!

aixó si... d'aquí 20 anys, amb la copa de martini a la ma... US VULL A TOTS AL YATEEE!!! jajaja

Fuli ha dit...

Ara ara, al yate s'ha dit!!! Felicitats per la feina i que duri, que aquestes experiències valen molt la pena!!
A gaudir!!!

FITO ha dit...

Quin poc glamour el martini...

Veurem Chardonnay, evidenment...

FITO ha dit...

Per cert, moltes felicitats, i que vagi molt bé.

Jo provablement, aniré un cap de setmana a París a mitjans de setembre. Ja et diria algo si vai cap allà...

Mr.VetSon ha dit...

Yeah! Felicitats crack!
Tu parla en català i que s'apanyin! és el que fan ells aquí... ah, i si et poses el boli a la boca mentre parles segur que et surt una mica millor l'accent francès! jajaja!

Melu ha dit...

el boli?

Solé ha dit...

O Macallan...
A poder ser, quan vagis taja i per casualitat se t'ocurregués recordar-me en algun moment, insulta i margina a algun franchute de part meva... jejejej si et diu algu digali que és de part d'un amic, que tu no tens res a veure... xd

Petons, m'alegro que't vagi bé.

Melu ha dit...

Ja et poses fotos de parella al perfil del facebook? Vas forta...

Unknown ha dit...

Ola la! Felicitats! Ens veiem pels yates al Senna!

elia* ha dit...

tranki sole que els insulto cada dia! de part de tots! XD i en català!!!

Fito avisa si vens!!

al yate estaré bebent GINTONIC! a la merda el glamour!

PD: melu, el de la foto no es el xurri, es un altre... HAHAHAHA

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio