dilluns, 12 de juliol del 2010

FINDE LOCO A MALLORCA

Ei gent,

Es va comentar de marxar un finde de Juliol a cremar Mallorca i de paso anar a visitar el Vila...etc. He mirat vols i la cosa esta bastant bé:

Aquest proper finde:

- Divendres 16 a les 18h o les 21h aprox. 89€
- Diumenge 18 a les 17h 99€ i a les 19h 119€
- Durant tot el dilluns 59€ (pels que no curren)

D'aqui dos findes:

- Dijous a quelsevol hora 50€ aprox
- Divendres 23 a les 18h 89€
- Diumenge 25 a les 19h 99€ i a les 22h 89€

Mallorquines, digueu si teniu casa per acollir-nos aquestes dates.

Bueno, jo tinc vacances del 16 al 26 (ambdos els treballo fin el migdia) així que mes igual el finde.

Ho deixo aqui perque en digueu la vostra.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'apunto i possiblement el Giral Tb

Fuli ha dit...

Barat, barat no és... Jo no puc. no tinc pasta ni vacances aquests dies!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo tinc la casa plena de familia

Clara ha dit...

L'Uri, l'ana i jo anem el finde del 23-25 de Juliol. Jo només tinc plaça per a dues persones.

Ja direu !!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio