diumenge, 15 d’agost del 2010

Això sembla no?

8 comentaris:

Jordi Taulé ha dit...

Jo estic per Barna... per festes de gràcia? Hi ha algú per aquí? o tothom està a la segona residència de primera linia de mar?

Anònim ha dit...

Divendres estaré per Gracia!!!! Prepareu-vos que vindré amb molta actitud!!

FITO ha dit...

Bé kiku bé...

Jo en principi estaré per Barna, ja començava a currar avui.

Ana Mallurkina ha dit...

jo vinc de dimecres a divendres

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Anna em vindràs a veure per Menorca o què!!??

Truquem!!

Anònim ha dit...

jo tb stikk per barna...treballant.
Demà pujaré al concert que fan a mozart,crec...
Si algú s'anima que truqui.

Fuli ha dit...

De vacances, YESSS!!! Jo no vindré cap dia!!

Unknown ha dit...

I de la ovella ningu diu res? Tothom ho troba tant normal o ke passa!!!??? XD

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio