dilluns, 30 d’agost del 2010

DOCUMENTAL ALTAMENT RECOMENABLE (x aquells amants de l'esport)



Bon dia!
Per començar el dilluns amb bon peu, que millor que una història de superació i competitivitat sense parangó dins la història de l'esport?

Magic-Bird
Bird-Magic
Dues cares del mateix mirall.

Aaaaaaaaaaltament recomanable!

PD: és en anglès sense subtítols... suposo que si busqueu el trobareu fàcilment amb traducció. sino, a practicar garrulos!

Enllaç:
http://www.megaupload.com/?d=G3AJF40X

3 comentaris:

Solé ha dit...

M'agrades, no l'he vist encara però m'agraden les teves aportacions mendiets.
El miro per la siesta, jujuu

Dijous Japooo!!

Mr.VetSon ha dit...

em posarè vermell!jaja!

La Jessi m'ho aguanta tot: manga, sèries, pelis rares, futbol, cuines estrangeres, bromes pesades, etc.

Només m'ha dit una cosa que no li agradava... el bàsquet.

Doncs amb aquest documental va acabar plorant.

Amb això està tot dit! jaja!

Melu ha dit...

Merci Mendi!

Ahir m'ho vaig baixar i vaig veure 20minutets, però estava reventat així que hem vaig dormir ràpid.

Però fa bona pinta!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio