dijous, 5 d’agost del 2010

TAULÉ EMPANAT AVUI HI HA MONÒLEGS A LA PLATJA

Anem a un xiringuito al Masnou que es diu Xiringuito Xenia.
Els mònolegs comencen a les 11 (gratis)
Quedem al Russa a les 7:30, hi ha gent que puja pel seu compte més tard.
Jo al meu cotxe de moment tinc la Clara així que tinc lloc.
Ah, la intenció era sopar allà a la platja, jo em faré un bocata a casa.

(Fuli digali a la Maria que porti la neverita per si em de fer uns pakis)


LLOC:

http://www.qype.es/events/241709-Monologos-El-Masnou-Chiringuito-Xenia-El-Masnou

8 comentaris:

Jordi Taulé ha dit...

pero avui és dijous no¿ no h fan els dimecres aixo¿

Clara ha dit...

Esperem que el temps acompanyi....

Ana Mallurkina ha dit...

Hu fan els dijous !Avui actua David Guapo (va estar a Buenafuente) a les 22h. El xiringuito és el 3r q hi ha a OCATA-MASNOU

FITO ha dit...

Jo diria que comença a les 22h. I em sembla que els dimecres és a Mongat.

Solé ha dit...

pues a les 10

Jordi Taulé ha dit...

jo hem quedare per barna. Fuli i melu vosaltres anireu a la platja o estareu pel barri¿

elia* ha dit...

demà vull un resum del monoleg!

Unknown ha dit...

Vols dir que son gaire divertits els resums de monoleg???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio