divendres, 27 d’agost del 2010

JA SOC AQUI DE NOU...

Com anam penyita???
Be com alguns ja sabeu per que em veu veure per la city el dia que vaig tornar, la aventura balear ja ha finalitzat i estic de retorn al barri. He sentit que l'amic Devender comensa a tenir perdues degut a la meva ausencia aixi que no trigare molt en tornar a caure pel bar... Ara de moment soc a Sitges acavant de rematar els dies de playuki i festes del poble gayer. Be tinc ganes de veurehos a tots de nou i espero trobar-vos pel carrers del barri molt haviat!!! Au i do!!!! una abrasada a tots!

3 comentaris:

Fuli ha dit...

Super vilis!!! Com estem?? Aprofita aquests dies de platja i torna amb actitud, que et trobem a faltar!! Ja diràs alguna cosa quan estiguis per la ciutat!! Salut

Unknown ha dit...

Quedem al russa d'aqui unes 184 hores!
Fins ara!

elia* ha dit...

viliussssssssssss!!! pero que fas per barna???? bueno, tranquilament jo torno a mitg set... així que farem unes festes de la merce junts! jajjaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio