dissabte, 9 d’octubre del 2010

Bueno, penya, finalment m he decidit a escriure unes retlles per vosaltres.

Doncs aquesta setmana ha estat la definitiva, la del canvi que feia temps s'esperava, doncs tot aquest periode de formacion llarguissim s havia d acabar i s'ha acabat bruscament.

Ja tinc feina. El dilluns ens van reunir els jefes i ens van otorgar responsabilitats. En la meva opinio bastant series, lo bo es que de momement tinc ajuda.

El que fare es gestionar la societat propietaria de l hotel a la illa. Supervisar contab., control de fluxes, etc. Ademes d'anar veient per l'hotel que tot rutlli com deu mana, controlant podriem dir... jeje

I res, ara estare entre bavaro i la capital. Anar pujant i baixant, em comprare un carro i aquestes coses. O sigui que pel que sembla em quedo per aqui una temporada mes... :)

La tornada ha anat forsa be en tots els aspectes, l unic que no s ha pogut anar a la platja encara, pq no para de ploure... es lo que tiene la epoca de pluges...

Aixi que a vere qui s anima i ve de vacancetes! (ara encara no que plou!)

Als altres companys a un l envien a Playa del Carmen, a Mexic a fer el mateix que jo, i a l altre el deixen per aqui en uns temes comercials.

I bueno, res, que gaudiu del cap de setmana i fins la proxima! Si es reuneixen les condicions de que no estiigui ofegat de feina, em passin coses interessants i no em faci gaire pal, intentare escriure mes sovint... jeje

Fotos no en tinc... sap greu...

Petons a tothom, se us troba a faltar una mica... :) (no cal fer drames per aixo... jejeje)

Salut!

6 comentaris:

Melu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Melu ha dit...

Moltes felicitats per l'ascenso!

Bueno, sembla que la formació mereixia la pena si ara ja la toques i tens una bona responsabilitat!

Sort amb tot i compte amb les carreteres i els cotxes que deuen conduir com bojos allà.

Salut!

elia* ha dit...

felicitats badi!!!
m'alegro de que tot et vagi be!!!
a la primera que pugui vaig a veuret per assegurar-me de que treballes...
un pto!!!

cuidat molt!

Solé ha dit...

Felicitats badimuvi.
Per cert avui dissabte em quedat a les 7:30 a Gràcia per fer unes birretes, ki vulgui vindre que em truqui o algo

aleix ha dit...

Badifucker, jono et felcitoja que tu i jo ja parlem forçai ja vaig fer-ho jejejje malait badiella jo si que et trobo molt a faltar.

Per els interstas aquesta tarda estaré per barna, es a dir a vull festival jejejej. Ja us faré un truc, espero poder veure el màxim de gent possible, ja com sabeu d'aqui pocs messos jo també marxaré cap a sud america.

Ens veiem d'aqui un ratet

Un peto badi

Fuli ha dit...

Grande Badi!! Aprofita i fes-te l'amo i senyor de l'illa!! I per cert, informa'ns d'aquella pàgina on els viatges són més que barats i tramita'ns una habitació, que ja saps que aquí la majoria estan 'lunes al sol' o tenim un sou més que precari...
Cuida't

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio