divendres, 15 d’octubre del 2010

HEINEKEN SUPPORTERS

ei gent, ultimament no s'em veu el pel pq a falta d'una, ara tinc dos feines...
Una es una basura i no m'agrada i a l'altre m'ho passo de puta mare pq curo en un BAR MUSICAL! oju!!! XD i aquí ve el tema: seria un detall que vinguessiu a veurem.. a part el bar està de puta mare, la musica es rollo almodobar pero una mica millor i els cubates son 6-7€.. tanquen a les 3 (jo estic de dijous a diss. de 11 a cierre)

el bar està a : Enric Granados 71
avui jo us diria que no vinguessiu pq tenim festa privada i es un caos, pero demà dissabte si! es una bona alternativa al russa...

dit aixó, feu el que us dongui la gana!

pto

2 comentaris:

Unknown ha dit...

A mi em queda a pendre pes cul.

Pro segur que no arriba a la sola de la sabata del pesetas!!! :D

Visca el sedentarisme i la monotonia! Fem barri!

vilius ha dit...

Badi ja no estas al dia... ara el que es porta es pillar la taja sense creuar ni un carrer! es brutal! visca el barri!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio