dimecres, 6 d’octubre del 2010

He perdut el mòbil !!!!

Hola a tothom...

Ja he tornat de les meves vacances de sol, festa, circ, platgeta, picades de medusa, etc...
Tal i com diu el títol del post, he perdut el mòbil, i amb ell bastants dels números vostres. Quan us vegi ja us els demanaré o envieu-me'ls per mail siusplau...

Per cert, no crec que pugui venir a jugar demar, o com a molt, arribaré tard...

Us deixo un video bastant antic, però bonissim...

http://www.youtube.com/watch?v=dJdNs0fbO1o

Petons a tothom...

5 comentaris:

Unknown ha dit...

el meu es (001) 829 452 6018

On fan totes aquestes coses alhora?

aleix ha dit...

fito!!! ets un puto desastre jejeejej a mimai em pasaria algu aixi jejejeejej

Num 687931930

Calamar ha dit...

675958000 (MAR) EMPANAAAAAAAAAAAAAAT, MUAK

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo no deixeria el telf al blog i menys aquest que està obert.

A mi me'l va trobar pel google posant només el meu nom per culpa del blog i era una persona que no volia que tingués el meu número...

Solé ha dit...

uiuiuiuiuiuui el senyor famoooosss

Bunissim fitó el video, molt amo

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio