dilluns, 11 d’octubre del 2010

Soparet de celebració

Bon dia familia,

com alguns de vosaltres sabeu i alguns no, avui dia 11 és el meu aniversari.
Havia pensat en fer un soparet i sortir una estoneta a emborratxar-nos i aquestes coses. Sé que és una mica precipitat, pero fins ahir a la tarda no vaig saber si podria fer el sopar o no. Vaig tenir partit a Girona i haviem de guanyar per tenir festa d'entreno avui.

No tinc cap idea en especial de on anar a sopar, així que accepto encantat les vostres propostes.

Si us sembla bé, podem quedar sobre les 8:30 al Russa i així fem unes birrotes previes.

Una abraçada molt gran i fins després

5 comentaris:

Melu ha dit...

Em sembla correcte.

Clara ha dit...

Gil !! Jo segurament em passaré en haver sopat...a fer els cafetons. És que estan els papis...

Un petoo i feliceeeees

Melu ha dit...

Ieps, jo tampoc vindré a sopar, però em passo a les copes i per sortir de festa, si cal :D.

Solé ha dit...

FELICITATS GIL!!

Em sap greu però ahir va vindre el xiscu i vaig haver de sortir fort. Així que no vindré

Fuli ha dit...

Felicitats Gil!!! Jo era fora, així que ahir tampoc podia venir a sopar!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio