dimecres, 22 de desembre del 2010

Carta des de Santa Cruz

Ei! Com va tot? Bueno, escric desde l'exili boliviá, com ja sabreu... D'aquí a dos díes ja fará 4 mesos que vaig venir, així que ja es hora de que escrigui unes línies per a qui pugui interessar...

La decisió de venir va ser molt rápida, així que casi no vaig tenir temps d'avisar, ni de fer res, i tampoc pensaba que m'anava a quedar una temporada. De fet tenia bitllet de tornada per als 2 mesos i mig.

He estat vivint a casa de la família de la Francis força temps, amb un vida relaxada, poca o ninguna festa , i tal, casi a les afores de la ciutat, que per cert es Santa Cruz de la Sierra, una ciutat relativament jove que está creixent molt rápid. Aquí casi sempre fa molta calor, i el problema de la inseguretat es de veritat (no com a barna). El menú diari consisteix en carn (a poder ser pollastre) amb arrós. Hi un dit d'aquí que és "sin arroz, no és comida". La coliflor, espinaques, i tot aixó que no li agrada a ningú, ara hem sap a gloria.

Fa com un mes que ens vam mudar la Francis i jo a un piset una mica més céntric (si, m'he independitzat). Te com una barra americana, 2 habitacions, está bé. Per cert, tinc una habitació lliure! Si algú busca habitació pot venir a casa meva (preu a convenir). Estic treballant a la televisió (ja porto un mes), a un canal privat que es diu PAT, (www.red-pat.com) Hem dedico a fer post-producció, es a dir a posar dibuixets per fer grácia, estil CQC. Podeu veure el programa en directe per internet, es a les 23:45 hora española, y es diu "Nada que ver". El sou es de riure, pero bueno, aquí ja sabeu que casi tot es més barat.

També fa cosa d'un mes ens van regalar un gosseta, peró va neixér malalta i es va morir fará una setmana. Es deia Vodka.

Fins aquí un petit resum. En breus posaré algún link per que veieu fotos...

Bueno, ja aniré informant (hem guardo algunes anécdotes per després...)

Bon Nadal i Bon Any a tothom!!!

11 comentaris:

Melu ha dit...

Ostres, que grande!!

Moltes felicitats per tot lo que expliques, sembla que et va de puta mare!

Santa Cruz és la regió rica que es una mica autonomista/independentista contra La Paz, no?

Mola que ja estiguis treballant a la tele, la Francis també treballa?

Un peto i bon any!!

vilius ha dit...

Cullons Heron! cuan temps sense saber res de tu!! M'alegro que tinguis feina i que tot vagi be!
Una abraçada i bon any nou!!!!

Unknown ha dit...

Dale papi! :)
Al final ni un i mig ni dos i mig eh??? jejeje
Bueno, gaudeix de l'experiencia!
Si vols unas vacas en el caribe m'ho dius!! :)

Ale, petons i bons Nadals i anys nous!

FITO ha dit...

Ole, heron...

Sembla que va per llarg ,no?
Tots coneixíem l'anècdota del barco però em sembla que poca gent sabia alguna cosa més de la teva aventura bolivariana...

Bueno, que tinguis sort i segueix explicant coses...

P.D: Badiella estas quedant en ridícul...

Fuli ha dit...

Grande Heron!!! Resulta que el que va començar com a vacances s'està convertint en 'modus vivendi'!! Molt bé, aprofita l'experiència.
M'ha fet gràcia lo de la gossa fins que he llegit que es va morir, quina pena... En fi, sempre en podeu tenir un altre.
Volem fotos pel pròxim repor.
PD: Jo encara aguanto a Lavinia :)
PD2: Badiella, no podria estar més d'acord amb el Fitó. Que 5 minuts lliures a la setmana els té tothom!!!

Unknown ha dit...

A veure si sou tan xulus per dir-m'ho a la cara!

Solé ha dit...

Pobre gosseta joder, vaya mala sort...
M'alegro gernomi!! Molts saludos des de barcelona!!!!!

PD: Badiella jo sóc tan xulu, però no t'ho puc dir a la cara, vina i veuras.

aleix ha dit...

Heron!!

M'ha alegro molt per tu, que et seguexi anat tot molt be, i jo d'aqui poc tb estaré per terres sud-americanes.

PD: Badiella retraca (Hi ha coses que no canvien)

aleix ha dit...

Pero M'alegro

Fuli ha dit...

jajaj, don papi badiella. Que demà t'ho dic a la cara!!!!

ramontxu ha dit...

feliciats heroncito per lo bé que et va la vida.
m'alegro de tenir notícies teves desprès de tant de temps...
Enhorabona per aver trobat curro.

pero hi ha una cosa que encara no sabem :

t'has cassat? o tens pensat casar-te???????
aprofita el màxim l'estància per allà i compra't una arma per si acàs, a poder ser una metralleta, jajaj.

bones festes i bon any !!

P.D : bedo retraca !!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio