dimarts, 28 de desembre del 2010

IMPORTANT - Cap d'Any

Benaventurats tots,
Ja només queden quatre dies per canviar d'any i jo encara no ser què fer, amb qui, a on anirem, i un llarg etcètera que falta per concretar. Per aquest motiu crec que ha arribat el moment de começar a posar fil a l'agulla i el primer, i potser més important, és saber Quants de nosaltres estarem aquest divendres per aquí? Intentem fer una llista dels que serem per sopar mitjançant els comentaris.
Un cop sabem això, podrem començar a pensar en on farem el sopar i com el farem. Apa, correu la veu i intentem-ho saber abans de demà al vespre!!

17 comentaris:

Fuli ha dit...

Fuli i Maria a sopar!

Ana Mallurkina ha dit...

Clara, Uri, Bernat i jo.

L'uri ha parlat amb el pesetas x fer l sopar al russa. La idea és q cadascun porti quelcom x menjar.

Anònim ha dit...

Et faig la llista:

Fuli
Maria
Clara Mallorca
Ana Mallorca
Kiku
Jessi
Brother
Bernat
Fito
Bedo
Joan Vidal (probable que vingui)

mes 2 o tres més que última hora s'apuntaran.

Es a dir, entre 11-15.

Anònim ha dit...

Per acabar de concretar bé la llista s'hauria de saber si s'apunta gent com:

Ghalia
Moncho
Didac
Tana Mallarca
Algú del casal (Maria això ho sabras tu)

Fuli ha dit...

El pesetas és burro. On està el negoci si nosaltres portem el menjar? Pq per les quatre begudes no val la pena q obri... al meu entendre! Si ens fes pagar X diners i ens montés el sopar i el beure, encara...
En tot cas, quin és el pla??

FITO ha dit...

Jo vinc.
Algú té casa lliure?
A mi em molaria menjar alguna cosa decent i amb cara i ulls. Jo si voleu puc fer alguna cosa.

Potser el Royo tmb s'anima...

Fuli ha dit...

Fitó, no valen potsers. Mira d'assegurar qui vindrà si us plau. És important per prendre una decisió de cara a la casa...

Roymakay ha dit...

jo vinc

Ana Mallurkina ha dit...

Xo algú posa casa ???

ramontxu ha dit...

la casa lliure, està a gualba i pertany a la família fitó!
xD

Anònim ha dit...

De moment, segurs som 11.

Siusplau confirmeu urgentment assistencia:

Nuria (Royo digues algo)
Moncho
Ghalia
Didac
Joan Vidal


Si no hi ha cap casa, havia pensat d'anar a un restaurant. He pensat amb el restaurant l'ombu (el de sardenya mes amunt de travessera de gracia). Aixo implica deixar-se una mica de pasta, pero al meu pare es fer un sopar amb cara i ulls.

També s'accepten propostes de altres restaurants.

Apa!

P.D: Si hagues alguna casa, obviament lo del restaurant ho deixariem estar.

ramontxu ha dit...

jo no vindré al sopar

FITO ha dit...

Home si voleu podríem anar a gualba, ho podríem preguntar...

Joan ha dit...

gualba

ramontxu ha dit...

gualba d'eskandol !

vilius ha dit...

London! jo tinc casa lliure... (no hay uebos!)

Jordi Taulé ha dit...

Jo estare per gràcia! si finalment esteu per aqui feume un truuuc!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio