dijous, 16 de desembre del 2010

CARTA DESDE L'EXILI LONDINENC

Estimada penya heineken:

Com ja sabeu porto 16 dies per London i tot va força be... Estic vivin a can Saurí que m'ha deixat la seva habitacio i ell sa pirat a casa de una colega, fins que jo trobi algu per mi... El tema feina sembla que comensen a sortir algunes coses, pero de moment no hi ha res segur. Ara es posible que em donguin una feina a la cuina de un restautant frances, tot i aixi segueixo buscant i insistint en alguns llocs a saco, rollu pesao. El Saurí deixara la seva feina per que sembla que no li estan pagant molt be i ja ha donat els 15 dies, es a dir que estic a punt de montar el club lunes al sol aqui a Londres (tot i que de sol aqui poc).
Per la resta tot genial, estic vivint amb una serp de companya d'habitació i amb dos tiu al pis, hi ha un d'ells aixi com satanic, molt bon tiu pero tinc la sensació que un dia mel trobare sacrificant una cabra rollu ritual o algu aixi... I bé he anat interactuant amb els locos de London, amb alguns inclús he tingut grans converses, una senyora molt taja em va ensenyar una cançó a altes hores de la nit a una parada del bus, i un vell irlandés borratxo i coix també es veu que li vaig caure molt bé.
També estic lluitant dia a dia amb les condicions meteorologiques extremes d'aquesta puta ciutat, avui esta nevant a saco!!! I algún pinyu que altre per el gel, ja sabeu l'agilitat que em caracteritza i mes amb alguna pinta de mes.
Buenu i pel barri que es cou? tot segueix al seu lloc? hos esta donant molt pel cul el president Mas?? espero que no.
Be crec que res més a explicar... Espero que estigueu tots genial, que els que esteu a l'atur trobeu feina haviat i els que teniu feina la pogueu mantindre. Que disfruteu molt, que folleu molt i que sigueu molt i molt felisos en general.
UNA ABRAÇADA A TOTS I TOTES!!!

PD: Cabanes vaig parlar amb un tiu d'una agencia que de cognom es diu Marsalaka, em vaig partir el cul cuan ho vaig veure!!
PD2: Pister el tema de la foto no ha colat de moment pero seguire intentan...
PD3: Fitó m'has d'enviar la teva adresa de casa que he trobat una postal que t'encantarà!!!
I fins a 4: Si ens fem millonaris aviseume abans de pirar tots a viure la vidorra padre al Caribe!!

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Vidorra padre!

Inclemencies del temps!

i Marsalaka! XD

Grande vilis!!!

Solé ha dit...

Jajajajajaajaj,
segueix intentant Village, alguna colarà.
Partida amb l'irlandès borratxo coix. Em sembla molt bé que extenguis el nostre club de lunes més enllà d les nostres fronteres.
Per aquí tot igual, sort i segueix amb les cròniques!!

Unknown ha dit...

Si, pero espero que aquest cop tingui mes exit el club, pq el de barna, des del meu punt de vista, va ser un fracas absolut!!! XD


Marsalaka!

vilius ha dit...

Badi, ja tardaves en fer el teu putu comentari...
Puta la que ha caigut avui aqui... la nevada mes gran que he vist en ma vida, en 10 minuts s'ha aixecat un pam de neu!!!!

Mr.VetSon ha dit...

Grande vilius!!
Gran crònica!

Badi, aviam si n'aprens maderfaquer!

Aviam si hi ha sort amb la feina i records a en Sauri!

PD: irlandès i borratxo? no m'ho crec... jeje

vilius ha dit...

Per cert m'acabo de posar Skype,pero nose ben be com funciona i a més no tinc ni camara ni micro ni res crec que m'ho haure de comprar per aqui... Buenu els que tingueu podriem fer unes video conferencies no? vamosss

Fuli ha dit...

Grande Vilus!!! Partida de crònica!! A veure si finalment et surt una feina i et tornes ciutadà de la city!! i sobre el satànic colega de pis, simplement no tinc paraules. Tu vigila que un dia no vulgui unes gotes de sang teva...
En fi, cuida't i molts records!!

PD: Badi, podries anar aprenent quelcom de les cròniques del castigador.

Firma: El barri que us trova a faltar!

FITO ha dit...

Grande vila!!!!

T'envio un mail amb l'adreça...

Quin nom t'has posat a l'skype?

Cuidat molt i records a en Saurí...

Unknown ha dit...

Es que resulta que alguns treballen... ja veuras com se li acaben els reports al vilis quan trobi feina i deixi de gratar panxa! :)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio