divendres, 3 de desembre del 2010

Visionat Futbolístic Dissabte 03

Benvolguts amics.

Primer de tot, hi haurà algú a Barcelona durant el pont? Entre els emigrants, els muntanyistes, els viatgers, etc no se quants correm per aquí.

Segon, demà hi ha l'Osasuna Barça a les 8 i el Madrid València a les 10. És una ocasió perfecte per seure al voltant d'unes cerveses i unes tapes o bocates en algun bar. Oju que potser s'anul·la el del Barça per neu, però en cas contrari crec que el plan és inmillorable.

Ale nengs, bon pont.

8 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo no tinc tapes pero si voleu ofereixo casa meva que tinc el plus liga!

Solé ha dit...

ooouuu yeessss

Solé ha dit...

jo no em piro melu

Solé ha dit...

hi ha algun plan interessant per aquesta nit??

Melu ha dit...

Perfecte Sergi, un plan de puta mare!

Digan's si et va bé que portem algo.

De pas anuncio que, si hi ha acompanyants, proposo sortir de festa dissabte després dels dos partits.

Anònim ha dit...

Si hi ha lloc jo m'apuntaré tb!!

Solé ha dit...

Que fem ara que no juga el barça, quedem per mirar el madril igualment i aprofitem per na privant...?

Solé ha dit...

Si que juga!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio