dilluns, 11 de juliol del 2011

CAP DE SETMANA D'AVENTURA



He estat en contacte amb la gent de roc roi (on vam fer barrancs fa 2 anys) i m'han dit que el pack multiaventura amb allotjament inclòs funciona de la següent manera:


Dia 1: arribada, sopar i dormir.

Dia 2: Barranc.

Dia 3: rafting.


El rafting m'han dit que és activitat obligatoria.


Necessitaria saber qui vol venir, què voleu fer i quan.


Els caps de setmana a triar son els següents:


·22, 23, 24 juliol.
·29, 30, 31 juliol.


Aneu dient coses per tal d'organitzar i negociar activitats amb els de roc roi.

10 comentaris:

Fuli ha dit...

Jo només podria el segon, en qualsevol cas confirmo quan ho sàpiga

Melu ha dit...

Mmm, jo no crec que pugui.

La primera proposta de finde dependrà del curro (improbable) i la segona estaré ja fora.


BIRRES A LES 20h al Russa

Melu ha dit...

BIRRES A LES 20h al Russa

Ana Mallurkina ha dit...

Jo arribaré a les 21h aprox, però vindré

Fuli ha dit...

A fondo: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TJwRd32UHr4

Unknown ha dit...

jo m'apunto! :)

Si truquem al marc prats ens farà descompte!

Anònim ha dit...

de quanta pasta estem parlant?

Ana Mallurkina ha dit...

Parlem d un màxim de 150€, q inclouen ls 2 activitats i l'allotjament.

L'Uri i la Clara tb venen.

Fuli ha dit...

Per no tapar el post, aquí va un altre vídeo molt adient en dies de Copa Amèrica: http://www.youtube.com/watch?v=xNlYBR_h5c4&feature=related

Solé ha dit...

Suposo que vinc.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio