dilluns, 25 de juliol del 2011

SOPAR CAN MALLORCA

A Can Mallorca tanquem per vacances i per això us volem invitar a sopar a casa. Tot i que la nostra partida durant el mes d'agost no és l'únic motiu pel qual us invitem a sopar, sinò que també volem fer la presentació oficial del "membre" de Can Mallorca, WELCOME MR. JUANI !

Nosaltres posem el menjar. Vosaltres la beguda.

El sopar es farà aquest proper dijous a partir de les 21:45h.

Nota: A Can Mallorca només es sopa, qui vulgui festa que baixi a fer cubates al Russa.

Qui vingui que s'apunti aqui.

7 comentaris:

Melu ha dit...

M'apunto

FITO ha dit...

jo tmb

Fuli ha dit...

me too

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Venim!

Calamar ha dit...

vinc i porto postres

Jordi Taulé ha dit...

jo també vinc!La tere no, que curra

Gil ha dit...

Jo també m'apunto!! vindré solet, ja que l'anna està de visita familiar al Alt Empordà!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio