divendres, 1 de juliol del 2011

Tothom ho esperava...: BBQ Alella Dissabte 16 de juliol

Clarificacions:

1) Lo de sempre, ja us ho sabeu.
2) No tireu merda a la piscina ni us poseu crema solar abans de llençar-vos a l'aigua ni entreu gots de cervesa.
3) Organització: col·laborativa i participativa. És queda pel matí al barri, tots anem a comprar, tots pugem junts. Brigada foc, brigada aperitiu i brigada amanides. Mentre estem a la piscina els voluntaris habituals s'encarreguen del foc i la bbq. Després sobretaula alcoholica i quan se'n va la ñoña tots recollim (que no Ñona). L'any passat va sortir de luju :) (menys pel color final de la piscina... :p).
4) Depèn de com, potser allargui la jornada fins al vespre. Qui es vulgui quedar a dormir pot, i l'endemà anem a la platja i mengem paella i marisc.

Apunteu-vos en comentaris!! En funció de quants siguem afegiré cosins i colegues (tot i que alguns vindran segur).

BBQQQQQQ

23 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! CAN MALLORCA NO HI SOM !!!!!!

Fuli ha dit...

jaja, com i vas no?? Doncs jo tinc sortida de l'agrupa, però veure què hi puc fer... Parlem després!

Melu ha dit...

jajaja, com mola l'èxit inicial!

Unknown ha dit...

Confirmo departament de logística!

D'on posem la butaca ja en parlem sobre la marxa! XD

Unknown ha dit...

Per cert, en vista que el xicars no arribarà a temps, hi ha una vacant al departament.

Melu ha dit...

Badi muvi em deus 190€, si no me'ls pagues no entres!!

Fuli ha dit...

jaja mira, t'ha sortit cara la broma barniella!!!

Solé ha dit...

Yeeeeessssss, per substituir a les mallorquines jo porto 4 italianes!!

Pendent de comfirmar, xo bastant segur...

PD: Mallorquines insubtituibles

PD: Parniella t'ha sortit cara la broma

PD: Ja n'hi ha prou d'agrupes!!!

Melu ha dit...

Osti Ana, italianes solteres a canvi de mallorquines compromeses... no se... :(

Unknown ha dit...

Hi estuc d acord, pero m'hauries de presentar el formulari de solicitud de cancelacio de deute amb una fotocopia del dni, del llibre de familia i d'alguna altra cosa que sem pigui anar acudint d'aqui al dia 16....

Anònim ha dit...

Per fi!!!El dia que sigui em va b!
Jo m'apunto al equip de socorrisme!

Mr.VetSon ha dit...

Jajajaja! Que faríem sense el valuós departament de logística Badiella-Xicars associats. Que malament anirien les coses! jajaja!

GOSSASSUS!

Espero que en Quico s'encarregui de la viril tasca de comandar la barbacoa...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ostres doncs és el dia que segurament farem la BBQ At. Empordà amb hamburgueses de SAM!!!

Quina llàstima!

Melu ha dit...

Joder, vaya festival...

La passem a finals d'agost/setembre o que?

Fuli ha dit...

jo Melu, vist el que mola la de l'Atletic, et proposaria moure de data la teva fins a finals d'Agost o Set, up to you, i anar a passar el finde a l'Empordà la del 16. Pinta bé.

FITO ha dit...

Home, les hamburgueses d'en SAM...

Melu ha dit...

Jajaja, vam plorar de plaer. I el porquet, te'n recordes?

Fuli ha dit...

Amreican's BBQ jo crec que guanya punts... En parlem demà al fut i li diem quelcom al Sergi!

Melu ha dit...

S'enten que nit a l'armentera i paella/mariscada el diumenge, no? :D:D

Ana Mallurkina ha dit...

yujuuu ! voto x l'ajornament de la BBQ Melu, així Can Mallorca podrem venir !!!

Fuli ha dit...

Pus no està gaire bé la cosa per anar al meu poble aquell finde, però ho miro. És una opció

Mr.VetSon ha dit...

Jo estic indignat amb mi mateix per no poder gaudir de nou amb una hamburguesa cuinada amb uns sleeps de la bandera d'USA.
Sam The Great King of BBQ's!

Unknown ha dit...

Heu de convencer al pister pq porti les italianes!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio