divendres, 15 de juliol del 2011

Cap de setmana esports aventura

Es urgent confirmar, de moment som, clara, uri, anna, juani, jessi mendi, i jo. Aquest es el mail que ens han enviat expliquen les opcions:



Bona tarda,



Teniu opció de 2 nits 2 activitats en apartament, tinc disponibilitat



1 apartament 7 pax : 114 euros per persona

1 apartament de 5 pax : 118 euros per persona



Les activitats incloses son com a principal Ràfting i escollir entre : barranc iniciació, Hidrospeed, open-kayak o canoa 2h

Si voleu fer Hidrospeed o open-kayak + Barranc perfeccionament hi hauria un suplement de 10e per persona



Amb el carnet jove , amb paquets ja fets, d’allotjament i activitats us podem aplicar -10% de descompte.



Per tant quedaria :



29 al 31 de Juliol

Ap. 7 pax : 114e + 10e suplement -10% : 112 euros per persona

Ap. 5 places : 118e + 10e -10% : 115 euros per persona



Diga’m alguna coseta, ja que son els dos últims apartaments que hem queden sinó hauria de ser Hotel en hab. dobles



Salutacions cordials,

Rosa Planell

Dep. Reserves

ROC ROI S.L

P. Biuse, 8

25595 Llavorsí (Lleida)

Tel: +34 973 622035

Fax: +34 973 622108

Facebook: ROCROI OUTDOOR

E-mail: booking@rocroi.com / activitats@rocroi.com

Web: www.rocroi.com

6 comentaris:

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

vale, ara tambe truquem al marc prats i li diem que ens apliqui el descompte! :)

jo me n'ocupo, pero dema que ara es molt dora! ;)

Fuli ha dit...

Jo no puc venir. Em sap greu

Jordi Taulé ha dit...

jo sóc pobre i tampoc!

Melu ha dit...

No crec que pugui venir...

FITO ha dit...

Jo tampoc crec que pugui venir!!! Em sap greu contestar tant tard...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio