dimarts, 18 de març del 2008

FESTES DEL BARRI

Com cada any s'acosten les festes del barri i encara no em fet res per tal de celebrar el ja tradicional sopar de germanor Heineken-Cricket i poder lluïr tots les habituals samarretes fetes per la ocasió.

Es per això que es prega que tothom qui tingui alguna idea, algun disseny, inspiració divina o ganes de contribuïr en les celebreacions exposi els seus pensaments en els comentaris d'aquest escrit.

Queden pocs dies i ja aviso amb antel·lació que durant la setmana del 24 al 30 de març es farà la convocatoria per tal de recollir la pasta i fer les comandes de samarretes. Molt probablament serà el dissabte dia 29 a la tarda al cricket, i seria convenient que els exil·liats pel món començin a comunicar-se amb la gent i delegar en algú l'encàrrec.

El tema de les samarretes del barça, hem quedat amb el Roger que recollirem les comandes els mateix dia, així que també hi cal que hi penseu.

Deixo aki les imatges de les samarretes anteriors per aconseguir tocar-vos la fibra sensible i espabilar-vos.

Pd: Si algú te un disseny fet que l'envii per email a tothom per tal de saber les diferents opinions

6 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Yeeeeeeesss!!!
Vaya pua, akest any emsembla k me les perdo... Bueno, jo Bernat et delego a tu pk em pillis una samarreta!!! Què et sembla?
Bueno, jo de moment estic escàs d'idees, xo si veig la llunm us ho faig saber al moment!!!
Apa salut i a passar-ho bé!!!

vilius ha dit...

Jo amb el tema dels dissenys de samarretes no tinc massa ma, tot i aixi Bernat pots comptar amb mi pel que faci falta!
Tambe pensu qe aquest any hauriem de fer una samarreta menys ja que el senyor badi a part de que va escas d'idees per que es tira el putu dia fumant herba de gorras per Vlissingen, no es nega ni a pasarse pel barri el dia de festa major... Aqui ho deixo...

Melu ha dit...

Dues coses, ú, que algun bon amic em pilli samarreta, dos, que a veure si decidiu quin cap de setmana feu el sopar per tal de que compri els bitllets d'avió.

Jordi Taulé ha dit...

ieeeps, jo akest any no tinc idees tampoc. M'ofereixo per fer el disseny si algú em dona alguna idea... Tema concert els grups del barri i high times token el 18 dabril.

saluuuut

Melu ha dit...

Eis, ja he comprat bitllets d'avió, estaré a barna la setmana del 18 d'abril

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio