diumenge, 30 de març del 2008

Vosaltes sabreu

L'any passat vam fer aproximadament 75 samarretes. Ahir es va quedar a la tarda al cricket per fer els encàrrecs d'aquest any i nomes es van presentar el vila, el gil, el kiku, el solé, el fuli i la ghalia. No soc un geni de les mates, però em sembla q aquesta llista de gent no son 75 persones aixi que me la pela qui durant el dia de demà no hagi dit res al respecte es queda sense samarreta i sense sopar farem les 15 samarretes que hi hagin demanades encara q surtin mes cares i ja està.

Amb tots els respectes, SOU UNA PANDA DE GILIPOLLAS.

5 comentaris:

Mr.VetSon ha dit...

osti, em sap greu i deman-ho perdò a tots aquells que vau estar a la reunió d'ahir, la veritat és que ni tan sols ho sabia, perdoneu. pel que fa a l'encàrreg de samarretes tingueu-me en compte, ja li vaig dir a en Fuli, però així queda constancia.

venga!

pd: quan sembla impossible van i encara ens martiritzen més... maleits mercenaris...

Heron ha dit...

Jo també m'apunto al grup dels retrasats...

Unknown ha dit...

jejeje... heron, tu no t'has d'excusar, tothom donava per fet que arribaries tard!!! xD

Jo per sort aquest cop tink excusa! Aviam si la próxima vegada hi poseu una mica més d'enfasi i assistiu tots a la trobada! Compteu k sino és molt difícil!!!

I Bernat, per altra banda, aquestes coses ja se sab que sempre passen i també se sab que en global som una panda de... més que gilipolles, jo diria Cafres (desconec la paraula en català, diria k no és akesta...), que crec ens defineix, en general, bastant bé...

Apa salut...

PD: Almost drunk again... els dilluns s'estan tornat bojos!
Per cert, amb lo que arribo a escriure aki, encara és necessari fer el report???

Al facebook ja hi vaig penjant fotos... aviam qui s'hi apunta!!!

Bernat ha dit...

Que Papi, a part de reconèixer la teva incapacitat mental, vols samarreta, vens a sopar o q? truca'm mamon.

PD: Em deus 20 euracos

Bernat ha dit...

I si bedo, cal que facis el Report, com el del fitó

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio