dijous, 13 de març del 2008

Reclamació oficial de butlletins regulars provinents dels diferents destacaments foranis.

Barcelona a 13 de Març de l'any 2008.

Reclamació oficial de partes exhaustius dels diferents enviats de reconeixement per a la causa "heinekil" per el vell continent europeu.

Desde la capital de l'imperi Heinekenia es reclama que tots aquells que han sigut enviats en missió de reconeixement per diversos punts estratègics de la vella europa (bologna, vlissingen, helsinki...) fagin un butlletí regular on s'informi de:

- Festa e intoxicacions varies.
- Vida sexual amb les nadives i/o forànies del lloc de residència i les seves aptituds amatòries segons procedència
- Condicions de vida i característiques del habitants de cada cultura.
- Informació estratègica per a una posterior invasió massiva de caire lúdico-festivo-sexual de la causa heinekil
- Fotografies que corroborin i donguin credibilitat a les informacions anteriorment esmentades.

Jo, Josep Oriol Mendieta Vancells, firmo aquest comunicat i adjunto unilateralment a tots els membres de les doctrines heinekenianes que continuen difonen les nostres creences per la capital de l'imperi, Barcino.

atentament,
Mendi



PD: vaya, que tenim ganes de saber com us va por ahí! que us trobem a faltar tontus!!
jajaja! un petó!!

5 comentaris:

Melu ha dit...

EEei, jo ja ho pensava fer aquest finde, com pot confirmar el kiku, que li ho vaig dir abans d'ahir.

Em sembla una idea estupenda perquè en aquests dos mesos el fito només m'ha enviat un críptic mail que no explicava res.

Anònim ha dit...

Ho corroboro, m'ho va dir fa un parell de dies via mail, ja que amb un atac d'esonyaraça per els nostres membres exiliats, els vaig enviar un correu personalitat a cada un d'ells, i en fi, l'únic que amb va contestar va ser en Melu.

Vaya huevos Fitooo!!! Perque en badi mes o menys tots ja sabem com li van les coses però a tu ?????????

Bueno suposo que be, ja que si no dius res es que estas massa ocupat per anar mirant mails i esta davant l'ordinador.

Salut camarades!!!!! i recordeu!!, heu de deixar el llistó ben alt!!!!!

Melu ha dit...

El Fito s'està una setmana a Laponia, així que no crec que llegeixi els mails ni el blog.

Em sembla que ha anat a buscar feina amb el Papa Noel, com a bon follet de les neus que és.

Unknown ha dit...

Ieps!!! Bé, x aki tot bé! Ara tenim menys foreign students, xo més amics i amigues holandesos/es!!
Jo a vegades tb tinc atacs d'"esoranyaça" marçalet!!! jajaja

Bé, aquesta setmana m'intento currar el butlleti amb tota la info requerida! Per cert, ets molt exigent mendi! Ens portarà una feinada això!!! El que t'has oblidat d'esmentar la regularitat, xo bé, aki tampoc passen masses coses així que...

Per cert kiku, a mi no em va arribar aquest mail... sino t'hagues respost, of course!

Bé, una abraçada i no patiu k ja rebreu noticies meves en breu!!!

Salut i visca el Barça!!!

A, es fa expedició aquest cop o no??? jejeje

Unknown ha dit...

Ei, k estava conectat amb el nick d'un colega, no se pk... bueno, doncs lo dit...

Badi

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio