dijous, 27 de març del 2008

Segona proposta


10 comentaris:

Melu ha dit...

A mi m'agrada més la primera. Per espases i destrals ja tenim la guardia civil!

Fuli ha dit...

Quin tipus tan dur...

Unknown ha dit...

VIVA ESPAÑA VIVA EL REI, VIVA EL ORDEN Y LA LEY! VIVA EL CUERPOOOOOOOOOO.... DE LA GUARDIA CIVIL!!!

Aquesta no sta mal tmpoc, però a mi tb em mola més la 1a! A aquesta li falta el will del "you will never..."

Oju! La proposta de les dessuadores no la perdem de vista! Moooolaaaa!!! xD

Bernat ha dit...

a veure que us sembla substituir l'espasa, la destral i la ampolla per el logo de la sagrada família 08 que ha fet el roger i fer servir l'escut.

Per altre banda en aquest disseny treuria la mena de corono q sobrevola l'escut pq no se vosaltres però em recorda als escuts monàrquics.

Mr.VetSon ha dit...

esta molt xula, però la trobo ul pel més seria... jo també voto per la primera!!

vilius ha dit...

JO ESTIC AMB EL BERNAT, EL ESCUT MOLA, I POSAR-HI EL DIBUIX DE LA PRIMERA A DINS..? COM VULGUEU, JO PER AIXO PASARIA DE FER SUDADORAS...

Anònim ha dit...

ostia nanos, això esta complicat. L'escut m'agrada molt pero les espases....etc., no amb fan el pes.

Mirant els dissenys de les samarretes anteriors, vec mes una continuació la primera proposta que no pas la segona.

Això que dieu de agafar l'escut de la 2ª i el logo de la 1ª s'hauria de veure, pero crec que quedarà massa atepeït.

Definitivament amb decanto per la 1ª.

Melu ha dit...

Lo que molava molt també eren la parelleta bebent de la ¿segona? edició de la samarreta (verda), és un detall molt cucu.

Ghalia ha dit...

Mola més la primera

Solé ha dit...

Fa molta peste aquesta. La primera sens dubte.

Tots els respectes x senyor castro.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio