dijous, 13 de novembre del 2008

ANUL.LACIO PARTIDA POKER

Si nois, em veig obligat a anul.lar la partida de demà.
Per dos motius: Primer perquè tinc un treball en grup i no crec que acabi a temps i segon perquè si tinc temps juga el Barça al Palau i tot i que sóc soci encara no he pogut anar-hi cap dia i pago molts diners com per anar perdent-me partits.

És per això que vull demanr disculpes per posar-vos la mel als llavis, però no podrà ser.

A partir d'aquí i després de que ja sigui el tercer dijous que no es pugui fer partida per culpa meva penso que el millor serà buscar una altra seu per fer les timbes, sóc conscient que vaig ser jo el promotor de fer-ho a casa meva, però a partir d'ara cada dos dijous us hauré de dir que no (Eurolliga) i això no em mola. Sabeu tots que m'encanta jugar a poker, però si seguim fent-ho a casa passarà masses vegades el que ha passat avui i no mola.

De nou mil disculpes i sempre que pugui us oferiré la casa i sinó vindré a jugar on la feu!!!

20 comentaris:

Unknown ha dit...

vaya... bueno, igualment no podia venir...

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
FITO ha dit...

Ja que la teva educació és el més important, jo m'ofereixo voluntari per anar al palau en el teu lloc...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Em sap greu pero no cola...
Ves a fer boles de neu!!

FITO ha dit...

Com ets així, jo que em preocupo per la teva salut mental...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Fa temps que ja no tinc salut mental....

Bernat ha dit...

i si traslladem el poker a un altre dia de la setmana?

Unknown ha dit...

Aki l'as dau Bennat!!! A vegades... solucions tan simples k semblen tan complicades... Ki ha esborrat els dos comments d'adalt??? El del Guill no tenia desperdici... jajaja... Aaa... ara ho veig, l'autor...i de pss ha esborrat el meu, que sòl no tenia sentit... :P

Ho trobo una idea encertada Guill

Melu ha dit...

Badi, insinues que hi ha censura en aquest blog!?!!?


QUI ELIMINA MISSATGES? QUI ES LADMINISTRADOR CENSOR??

FITO ha dit...

Badi volem un altre resum detallat dels fets...

Unknown ha dit...

Fa pal, no resums. L'autor va borrar el seu propi missatge. No censura.

Unknown ha dit...

A per cert, si k hi ha censura, k algu s'ha polit el tribut del kiku al sector femení i ell no ha estat. Això hauria de ser investigat i castigat per una comissió d'experts en administradors fraudolents.

Ana Mallurkina ha dit...

Reclamació d'administrador únic !!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

El tema de fer-ho un altre dia ja es va parlar, però no es va trobar, nois jo ja no sé que més dir. Com a molt el dijous que jo pugui ho penjaré a al blog!!

Heron ha dit...

L'administrador censor va esborrar el teu, pero jo el del guill si que el vaig poder llegir. Potser em vaig conectar entre esborrada y esborrada.

El tema del tribut del kiku, si miras la página de la penya que está al caché del google es pot descobrir que el "13 Nov 2008 05:11:56 GMT" el crim ja s'havia comés

Pero si un s'hi fixa una mica, en la página de la caché el número de comentaris que apareixen són 3 !!!

Potser es un detall sense importáncia... o no. Aqui ho deixo...

Unknown ha dit...

HERON VALLVÉ NOMINAT A PRESIDENT DE LA COMISSIÓ ANTI ADMINISTRADORS FRAUDOLENTS.

Anònim ha dit...

deixet de comisions,anava trujilla i vai posar un comentari que més tard vaig decidir borrar, i de passada vaig suprimir els homosexuals que va penjar el kiku.
Si voleu administrador unic pesento la meva candidatura.

No t'estressis sergi, ja farem lgo.

FITO ha dit...

No volem administrador!!! Volem que no censuris posts de l'altre gent. Si vols treure els teus excel·lent, però perquè treus els gayers???

Indignació !!!!

Unknown ha dit...

VOLEM ELS GUYERS BACK!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio