divendres, 21 de novembre del 2008

JEAN BOUIN (secció runners)

Vull informar-vos que el proper 30 de Novembre (que cau en diumenge) es celebra la Jean Bouin, una de les curses mes emblamàtiques dins el calendari runner català. La cursa té un recorregut de 10 km, que transcorren pels carrers de Barcelona. Pel que diuen es una de les curses mes agraïdes, fet que trobo importantíssim en una cursa.

Degut a que les condicions de la cursa son excel·lents, animo a tothom apuntar-se (crec que pot ser una activitat divertida que podem disfrutar-la tots junts i que no comporta tenir una barra i una copa amb alcohol a la mà). Si voleu,després de la cursa, quant estiguem tots cansadets però dutxats podem anar a fer un vermutillo porai ja que ens l'haurem guanyat.

En especial vull incidir amb aquells personatges (fito, fuli, pister, vidal, ghalia) que mes d'una vegada m'han dit que vindrien a fer una cursa però que encara no s'han decidit a fer-la, per tant crec que aquest es el moment per fer-ho.

L'unic incovenient es que s'ha de pagar, però també s'hi pot anar sense dorsal com tantes vegades he fet jo (l'unic que has de fer es quant arribis a meta quedar-te amb el dorsal del tiu que entra amb tu, llavors ja tens totes les referencies necessaries). En cas que vulguis pagar (et donen una samarreta i chip) has d'anar a la pagina de jeasbuin.cat i tramitar-ho per internet.

Ja direu algo.

Salut i quilometres!!!!!

P.D.: La foto de baix es la samarreta que farem el Safarunxu (Sagrada Familia Runners Club) amb el campa, ribe i companyia. Hem decidit que tothom que vulgui aquesta samarreta esta obligat almenys acabar una cursa de 10km (fins fa poc la milla servia pero es veu que s'ha cambiat el reglament)




3 comentaris:

Joan ha dit...

kinki pensava k vindrias a la mitja marató de tarragona, una de les més grans del circuit català.
Lamentable Jean Bouin.
Espero k si algun dia tornes a Salou a córrer em trukis cabron.

Un peto. Vaig a per 1h 38 min a la mitja. Què vas fer a Salou?

Anònim ha dit...

ke passa Joanet!!!!! Pel que veig el món runner ja ha entrat a la teva vida, jejeje!!!!!.

Amb molaria molt fer la mitja de Tarragona però fa com un mes que ja amb vaig apuntar i pagar a la Jean Bouin.

A Salou no et vaig dir res perque pensava que curraries però si ho ves sabut no dubtis que et ves trucat (sorry!!!).
A Salou vaig fer 1h 45min (5 min el Km). La proxima mitja l'objectiu es baixar a 1h 40min. Suposo que deu ser la teva primera mitja la de Tarragona no??? No et cebis el principi perquè a mi s'han va fer llarga (sobretot a partir del km 15), comença fluixet i si despres et trobes bé apreta i sobretot alimentat i hidratat bé en els punts d'avitullaments. Jo per culpa de no hidratar-me bé vaig pillar una pajara de campionat del km 16 al 20.

Per cert l'altre dia el Clot (10km) vaig fer la meva millor marca de l'any (42min 20seg)!!! A tope!!!!

La proxima mitja que faré segur serà el dia 14/12 a Vilanova. Aviam si et pots escapar i podem fer-la junts.

Et deixo una pagina web que esta força bé per informar-te de les curses que hi han (www.ropits.com)

Apa, salut i quilometres!!!

P.D.: Pels que voleu fer la Jean Bouin i voleu entranar una miqueta aquesta setmana jo demà dimarts sobre les 7 o 8 de la tarda aniré a Can Dragó a entranar. Truqueu si voleu vindre.

Anònim ha dit...

Per cert Joan i futuribles runners. Hi ha un grup al facebook que es diu SAFARUNXU (Sagrada Familia Runners Club) on us hi podeu adjuntar i on trobareu tota mena d'opinions respecte a les curses.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio