dissabte, 8 de novembre del 2008

AVUI, FUTBOL O TEATRE?

L'amic KK ens ha convidat a anar al teatre aquesta nit a les 21:30h a veure el Toni Albà fent bromes del rei.

Vaig parlar amb ell i em va dir que mentres no siguem més de 7 o 8 no hi ha problema, però que l'hauríem d'avisar avui a mitja tarda. Així que ja sabeu, no espereu a l'últim moment per decidir-vos.
Copia literal del sms: "Dma disabte a les 21,30h us convido al teatre a veure Toni Albà mofantse dl rei...Digueme algo si veniu piltrafillas!"

4 comentaris:

Bernat ha dit...

Jo i l'anna anirem

ramontxu ha dit...

jo tb aniré

Solé ha dit...

A mi em molaria mol xo no puc!
Per cert sembla el fito el toni albà,juju

Unknown ha dit...

jo no ppuc, uns colegues per aki... després concert de Pepper Pots al Clot...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio