dijous, 27 de novembre del 2008

CELEBRACIÓ ANIVERSARI I REUNIFICACIÓ DE LA PENYA

En el context en que es troba immersa la nostra penya (desprès de l'emotiu discurs del que jo proposo que sigui, per fi, el nostre PRESIDENT, el senyor VILA) us convoco a tots i totes el proper divendres 28 a celebrar l'aniversari de la Ghalia (que es presentarà més tard) i el meu, FULI. Per tant crec que, encara que sigui per un motiu tant poc transcendental com aquest, s’encengui de nou l’espurna de la nostra penya i ressorgeixi l’esperit del HEINEKEN.

En fi, escrits literaris/emotius a part, us espero a tots/es al bar Rosselló aquest divendres a partir de les 11 – 11.30 (jo tinc un sopar prive) per donar-ho TOT a la barra i, posteriorment, a la sala de ball del nostre estimat Be-Good (o Be-Gooddsssssss per l’amic albert).
PD: Com haurieu de saber però segur que no us enrecordeu el nostre aniversari és dissabte 29, però la festa la farem un dia abans per deixar marge a la resaka dels membre corredors del Runners Club. Algun dia, no molt llunyà, començarà la meva etapa runner, però suposo que no serà aquest diumenge.
PD2: Em faria molta il·lusió que aquells que correu per BCN i que ja no us deixeu veure (Mendi, Sergi, i cia) vinguéssiu si podeu.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Que bonic!!! Kin gran periodista!!! I ja no fa faltes!!! XD

Allà starem!

Melu ha dit...

Posclaro ja t'ho vaig confirmar ahir. Però les 23h una mica d'hora, em passaré més tard suposo. Ara, el ritme l'agafaré ràpid :D:D

FITO ha dit...

Jo no puc venir, perquè estaré entrenant... ho sento!!!

Ja et faré un truc per felicitar-te.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Eis jo no puc venir, ja t'ho he comentat per telèfon!!
Que vagi molt bé nanos!

Bernat ha dit...

Doncs jo si q puc venir, soparé a caseta i a les 23.30 al rusa, com sempre faig tard calcula que arribaré a les 12, aixi ja serà el dia de l'aniversari de veritat.

Ana Mallurkina ha dit...

Oído cocina

Anònim ha dit...

Jo a les 10:30 ja estaré fent les primeres canyotas al Russa perquè quant vinguis et trobis el tamboret de la barra ben escalfat.

Tot un detall el fet de que ho facis el divendres.

Apa, ens veiem aquesta nit!!!!

HEINEKEN resurrection!!!!!

Ghalia ha dit...

Nanooossss!!!!

Jo avui curro al restaurant i no sé a quina hora sortiré d'allà. Us truco quan acabi.

Alé, vaig a laborar.
Petons!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio