dijous, 21 de maig del 2009

ANIVERSARIS

Hola penya,

Amb en Taulé hem decidit que al final anirem a sopar al Restaurant L'Ombú. Hem reservat taula pel proper dissabte a les 9:15 així que sigueu puntals.

Fins el dia d'avui m'heu confirmat els seguents:

1. Ana Mallorca
2. Fuli
3. Badi
4. Melu
5. Sergi Palamos
6. Solé
7. Fitó
8. Clara Mallorca
9. Taule
10. Sr. Cabanes

Jo he reservat per 15 persones ja que sempre hi ha algú que s'acaba apuntant a última hora, així que si algú vol venir i no esta a la llista de confirmats que deixi un comentari. (Bernat, Vila, Mendi, Castell...etc). Si hagues alguna baixa de última hora que també ho faci saber.

El restaurant esta situat al C/Sardenya 445-447 (una mica mes amunt de Travessera). Us deixo un mapa.

Vinga, ens veiem


8 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Igualment no treguis l'enquesta que volia que guanyés el Ball!!!

Bernat ha dit...

Vaig curt de pasta, així que abans de confirmar m'agradaria saber que ens costarà la broma.

PD: Felicitats al senyor Marçal Cabanes Solé i al senyor Jordi Taulé Estruch

Anònim ha dit...

Tranqui Bernat, ja amb diràs algo.

vilius ha dit...

No puc venir cabanes ho sentu!!! Ens veiem aviat!

Unknown ha dit...

Vila, ultimament estas molt rajao!!! XD

Per cert, jo no t'he confirmat, pero suposo k vindré! :P
Encara que la festa al camp nou em sap bastant greu perdre-me-la-hi-ho.

Per cert, de quin país és aquest restaurant??? O millor dit, de quin país és originari el seu estil culinari?

Kàstell ha dit...

Jo vinc, potser arribo just perquè vindré de treballar. Felicitats!!

Jordi Taulé ha dit...

El menú val 15 euros, diria que sense beugda... o sigui que conteu uns 20 € per barba. Es cuina d'aquí, res d'indis!

Solé ha dit...

Marçalet conta amb un més, el Luca, aquell colega tortellini meu

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio