dimarts, 26 de maig del 2009

On veurem la final

Bueno, el Pau ha sigut molt amable i ens rebia a tots.

Però a mi em sembla que en realitat va bastant malament veure el futbol allà a Sarrià, per molt maco que sigui l'ambient. 

Està a prendre pel cul (ferrocatas i caminata) de forma que o cotxe o rallada. A més, si cal anar a Canaletes queda lluny. Tampoc podrem agafar el cotxe per questions etíl·liques.


Hem decidit que anirem a la Guarde on els cricket també ens acullen amb gran amor. 

Que s'apunti en aquest post qui vindrà a la Guarde i com quedem. Jo voto cap a les 19.30 quedar per fer l'avantmatx cervesa en mà.

7 comentaris:

Solé ha dit...

yo vinc i arribare a les 8:30 al russa o directament a la guarde si steu alla, fins demaaaaa

Bernat ha dit...

M'apunto a la opció guarde

Anònim ha dit...

possiblement jo tb m'apunti!

Anònim ha dit...

Jo m'apunto tb!!!

No puc mes!!!! que comenci JA!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Mallorca a la Guarde !!!

Melu ha dit...

Hem quedat amb el Mendi a les 19.30 al russa PUNTUALS!

Comprarem bastanta birra freda i anirem cap a la guarde, molaria estar-hi abans per donar les gràcies i invitar els Crickets a birra.

Clara ha dit...

Mallorca també ve i l'Uri també !!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio