dimarts, 26 de maig del 2009

Em quedo a viure a Barcelona

Després de més de dues setmanes de patiment preocupant-me per quina feina escollir, i si hauria de treballar aquí  a BCN o en una oferta molt chula a Brusèl·les, he decidit quedar-me.

Tinc contracte per un any així que potser faci plans de marxar d'aquí un temps, però la veritat és que Barcelona m'ha tirat massa, i vosaltres, Penya Heineken, no sou un motiu menor. Al contrari, no em molava gens tornar a separar-me i perdre el dia a dia d'aquesta colla d'amics que sou un tresor!
I love you!

Per celebrar-ho, he pensat fer una barbacoa-piscina el dissabte del finde d'aquí dues setmanes a Alella (d'aquí 11 dies). Esteu invitats!


Evidenment totes les novies i mosses esteu invitadissimes.

Si som prou gent fins i tot podriem muntar un partidet de calcetto.

Una abraçada.


Enric

9 comentaris:

aleix ha dit...

melu, felicitas per la feina, ja fas be de kadar-e aqui amb nosaltres.Conte amb mi perla barbacoa.

Una abraçda

Anònim ha dit...

vinc

Unknown ha dit...

Yeesss!

Fuli ha dit...

Ben fet!!!! Q ja vas estar molt de temps fora!!!!!

Solé ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Solé ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Solé ha dit...

Grandeeeee, escolta yo si es el finde del 12, 13 de juny no podre vindre!!! Molt macu aixo eeee, t'estimem

Anònim ha dit...

Vinc!

vilius ha dit...

Grande melu!!! M'alegro de que finalment et quedis amb nosaltres! una abrasada

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio