dilluns, 4 de maig del 2009

VOTA HIGH TIMES

Vota'ns per a que toquem a la plaça de la vila de gràcia (antiga rius i taulet) per a festes de Gràcia. Heu de votar un mínim de tres grups i un màxim de cinc. O sigui High Times i dos dels que portin menys vots, jejeje.

Enllaç per votar
http://www.gracianet.org/lacampana/pagina/votacions-la-campana-2009

Enllaç per saber com van les votacions
http://www.gracianet.org/lacampana/pagina/resultats-de-les-votacions
Una votació per IP cada dues hores, i una votació per cada correu (és necessari validar-lo, ús envien un mail -que segur que ús va al correu brossa- amb un enllaç).

Moltes gràcies!! YES WE CAN!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

votat i validat!!!!
Ja saps que jo en amañar enquestes tinc un master. :)
dmà més des de la uni!!!

ramontxu ha dit...

votat i validat !

dma més !

Unknown ha dit...

Guill no has de canviar de PC, has de canviar de correu electrònic!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ja tens el meu vot.

Tot i que jo sóc més partidari d'encaputxar-nos i anar a tundar als membres dels altres grups fins que no quedi cap banda amb algun dels components apallissat!!

High Times secció bandalisme!

P.D. I de pas ens carraguem algun hippie...

Kàstell ha dit...

Som-hi!! Falten molts esforços per no caure i pujar una mica; més ara estant al numero 5.

ramontxu ha dit...

jo m apunto a matar hippies !

Pessigollaire nº 44 ha dit...

NO ho dubtava Montxu...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio