dimecres, 26 de maig del 2010

Agència de viatges pròpia

Jo vaig posant coses perquè us animeu a comentar...

Sandro Rosell propone la creación de una agencia propia para que los socios puedan acompañar al equipo masivamente y a precio de coste.

La posibilidad de mover miles de barcelonistas a todos los desplazamientos del equipo durante toda la temporada será una realidad porque el FC Barcelona creará su propia agencia de viajes. Esta es la firme propuesta que Sandro Rosell desveló el pasado domingo por la mañana en la Universitat de Cervera, haciéndose eco de las innumerables y unánimes quejas y ruegos de los socios y de los barcelonistas que reclaman, en definitiva, algo que ya funciona en la mayoría de los grandes clubs del mundo.

La resta de la noticia

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo no ho se, pero la imatge que m'arriba es que de moment aquest es l unic que proposa, no?

Per cert, on va el passarell aquest que es creu que amb 27 tacos es fara president del FCB?

Joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pessigollaire nº 44 ha dit...

Doncs aquest passarell Badi, és el que potser votaré jo.

I no pas perquè cregui que guanyi o perquè sigui el millor si no perquè no vull saber res més de Sandro, Laporta, Ingla i companyia...

Està clar que aquests xavals no van a guanyar, no són pas tant curts com per pensar que que ho faran, van a donar-se a conèixer per les pròximes eleccions que són d'aquí 6 anys. Que no es poc per cert!

Estic fart de la prensa blaugrana i el seu entorn! No sabem disfrutar res!! Guanyem la lliga més complicada de la nostra història i ningú en parla, que si Villa, que si Cesc i que si les putes eleccions!! Si haguéssin guanyat els putus merengues estariem fins la polla d'aquesta lliga.

I ara a sobre parlant del putu Mourinho, que fitxin a qui vulguin joder!!!


QUE HE GUANYAT UNA LLIGA DE 99 PUNTS, AMB PILOTA D'OR, ZAMORA I AMB 8 TIUS DE LA CANTERA DE TITUTLARS!!!!

JODEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D. Ja portava dies que em volia desfogar...

Anònim ha dit...

estic dacord amb tu Sergi, pero aquests es donen a coneixer no per les proximes eleccions, sinó per els seus negocis futurs.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Tb, tens raó!

Però qui no fa servir el Barça pels seus negocis?

Anònim ha dit...

Voteu en Minguella joder!!!!!!!!!!!

Estic d'acord amb tu Sergi, però recorda que s'han de vendre diaris cada día, i la lliga ahir venia diaris, avui ja no.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio