dilluns, 10 de maig del 2010

CAMPIONS!!!!!

Hola gent,

Aquest matí m'he aixecat sumament orgullos d'aquest equip de bàsquet. Ahir a la nit, aquest blog de jugadors, entrenador i staff tècnic va demostrar amb tota l'essència del que es un EQUIP, tot destrossant i humillant a tot un Olympiacos construït a base de talonari i fent-t'ho de la millor manera, JUGANT A BÀSQUET!!!!

Tampoc s'ha aconseguit amb un entrenador serbi, ni croat ni grec, sinó amb tiu nascut a Gavà i amb un blog de jugadors majoritariament de la casa.

I si, jo vaig dir fa temps que fins els play-off no començaria a aplaudir a aquest marrec de 19 anys que ja te una copa d'europa, i com alguns ja sabeu fa temps que m'he rendit els seus peus tot menjant-me les meves paraules. Ara desitjo que no marxi al circo de monos de la NBA i es quedi per molts anys amb nosaltres i el bàsquet europeu.

FELICITATS CAMPIONS!!!! tot i ser dilluns m'heu fet sentir com si fos un divendres a la tarda!!

9 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Vam anar a l'aeroport però millor no t'explico com va acabar...

Anònim ha dit...

però si tornaven avui no????

Melu ha dit...

Molt grande.

Haig de dir que jo no sóc anti-basket, sino anti-lliga regular. Em vaig tragar les dos semis, el 3er i 4t lloc i la final.

Quin recital de bàsket. Felicitats!

Fuli ha dit...

Molt grande!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si si han tornat avui...!!! Jajaja!

Unknown ha dit...

I com vau acabar?

Solé ha dit...

Molt grande, jo també em vaig jalar les dos semis, brutal 3er i 4rt lloc.

Visca el Barça!!

I visca Catalunya!!

I visca la BBBOOOMMBBBAAA!!

Solé ha dit...

Sergi no pots deixar aquest intringulis... explica-ho, sino et calles ;)

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Joder curt, no és cap intringulies, sino que vam fer el pena!
Que varem anar a laeroport i els jugadors tornaven lendema...!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio