divendres, 21 de maig del 2010

OTRA QUE SE VA!!

bones!!

ja que hi ha hagut alguna que altre indignació (minima) per no comentar que, despres de varios intents fallits, piro d'una pu*a vegada a fer el gabacho... ho poso al blog directament:

MARTXO A FRANÇA DEFINITIVAMENT EL 22 DE JUNY AMB BITLLET D'ANADA I PROU!!!!
Vaig a fer un master a l'institut Marangoni i a veure si tinc més sort que aquí amb les feines... Total... per perdre el temps aquí, el perdo allà! probablement torni bastant més rápid del que m'agradaria pq no tinc un duro...

PD: no m'organitzeu festa l'ultim finde que estic aquí que ja tinc plans! hahahahaha

ens veiem dissabte a la platja!


apa! que vagi be

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Doncs pirat ja! Que fins al 22 de juny queda molt!

Bonne chance!

PD: I un master de que?

PD2: Seguire fent comentaris estupids fins que em surti dels collons fer un report com deu mana! XD

Clara ha dit...

Eliaaa, segur que et va molt bé !!
Escolta, doncs ja pots estar muntant la despedida, barbacoa a casa teva...jajaaj
Ens veiem aquest findeee

Pessigollaire nº 44 ha dit...

I Barraques de Palamós?

Truquem quan tinguis un minut!

elia* ha dit...

si no m'agafaràs el movil... jajajaja

quan son barrakes? be, no em puc gastar ni un duro igualment

Ja mediatré a veure que faig com a despedida ;)

Fuli ha dit...

Elia, despedida segur!! I vigila a can francès!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio