dimecres, 12 de maig del 2010

Agenda lúdico-social de la Penya, temporada primavera estiu

Hola, tot i que ara està plovent, sembla que aquesta invernal primavera està començant a acabar.

Proposo que quedem avui a les 8 del vespre al Russa per dissenyar les activitats divertides i alternatives (és a dir: diurnes i sense alcohol) que podriem fer al maig, juny i juliol).

1) Un altre barranquisme, incloent dinar en aquell restaurant brutal on el Royo va guanyar 6 kilos només a base dels entrants.
2) Karting indoor.
3) Cursa continua per algun lloc maco, montanya, prats, etc d'una horeta llarga, ens guia el kiku però amb la calma pels que no estem en forma. Acaba amb un bany en un riu o llac i dinar tradicional en un restaurant de pagès. S'accepten camions escoba i gent que només vingui pel dinar i sobretaula!
4) Passejada tot el matí pel camí de ronda que voreja la costa brava, amb final a la platjeta i paella o mariscada.
5) Barbacoa/piscina a casa meva d'Alella, quan estigui la piscina neta.
6) Activitats a l'Armentera, Calaf (Fitó) i a les cases de la gent de la penya, si es pot.

Alguna idea més? Com fem per marcar el calendari?

16 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Díes 9-10-11 juliol... TRANSSEGRE, jo hi vaig amb els meus cusins.

http://www.transsegre.org/

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Un consell per fer el Karting Indoor aneu a qualsevol Karting minimament compatent de Catalunya i us sortira mes economic i el circuit sera mes guapo!

Melu ha dit...

I algu pensa venir a les 8 al russa?

Heron ha dit...

Paintball?

Ana Mallurkina ha dit...

Jo a partir de les 21h estaré pel ballbreaker

Unknown ha dit...

Suggereixo viatje ludicofestiu a Punta Cana.

elia* ha dit...

jo ja vaig dir que m'apuntava al transegre amb tu ana!!

firmo a tot el que no comporti alcohol.. Podriem anar a montserrat a fer una passejada o una Ferrata sencilleta

Jo avuí estaré tb pel ball

Melu ha dit...

5cts del tema Transsegre?

Merci!

Anònim ha dit...

Compteu amb mi!!!!

Hem de repetir lo del any passat, que apart de ser guapo (encara ric de l'amic Albert i el casco al reves) va sortir molt barat.

ESPORT, SALUT i LLEURE!!!

vilius ha dit...

vila the suction man vol repetir l'experiencia...

Anònim ha dit...

on està el PAINTBALL?????

Melu ha dit...

Bé, la reunió va ser multitudinària i molt efectiva.

Es van proposar noves activitats i també es van prioritzar algunes.

Vinga amics!

Ana Mallurkina ha dit...

Publica les propostes Melu !!!

Melu ha dit...

Es que no me'n recordo de les noves!


Jeje ara m'han vingut al cap!

Hi havia la opció de Jaca (casa el solé = excursions, llacs, esport d'aventura)

La Maria diu que un conegut seu de Llívia té un lloc de Paintball i esports d'aventura i que potser hi podriem passar un finde. El kiku tb te casa a Puigcerdà com bé recordes!

La maria estava molt a favor de la caminadeta pel cami de ronda de la costa brava.

Jo segueixo insistint amb lo de correr per la muntanya.

L'uri i el solé insisteixen amb el karting i el paintball. Queda anotat el comentari de que entre kartings hi ha molta diferència i millor anar a un de bó.

I viatget a Mallorca per veure el Vila i les mallorquines.

I llavors ja ens en vam anar a Rep. Dominicana i va començar el partit :D.

Jordi Taulé ha dit...

i Lisboa! :P

Unknown ha dit...

Ya tu sabe mi amol!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio