dimarts, 11 de maig del 2010

Diagonal A,B o C ?

Quina opinió teniu del tema?

15 comentaris:

Heron ha dit...

Si no s'atreveixen a decidir que contractin una empresa externa, però que no ens carreguin el mort a nosaltres, pobres mortals.

Melu ha dit...

Aviam, entre A i B jo voto la que és Boulevard, no la Rambla. És a dir, mantenir el format actual però augmentant voreres, reduint carrils i posant el tram. Crec que la Diagonal no ha de ser una rambla sino un passeig rollo francès.

De totes formes, i com bé s'ha dit, és aquest el moment de gastar milers de milions d'euros en una cosa que no està trencada? És cert que cada vegada hi ha més trànsit, que els autobusos són impossiblemente lents i que mai se m'ocorriria agafar la diagonal amb cotxe a no ser que sigui mitjanit (millor agafar aragó, gran via o Mitre). Però potser es podria esperar un temps, o fer la reforma a l'hora que es fa un metro glories-maria cristina. No sé.

En realitat es pot plantejar com una problema d'estalvi fiscal contra reactivació econòmica (Barcelona no té cap gran projecte actualment, quan n'havia tingut algun sempre actiu des de la democràcia), Euè és millor, estalviar impostos o utilitzar diner públic per reactivar la construcció?

En qualsevol cas, jo espero que si es fa es mantingui l'aspecte clàssic de voreres, mobiliari urbà i fanals, ja que la Diagonal no pot tenir un estil modern com Lesseps, la nova avinguda Roma, el fòrum, etc.

Anònim ha dit...

Estic bastant conforme amb el melu pero jo votaré la C. No crec que el tranvia sigui un mètode eficient de transport, i en conseqüència no crec que s'hagi de potenciar. Hauriem d'apostar per posar més autobusos electrics.
Per altra banda trobo vergonyòs que la consulta hagi suposat una despesa de 4 millons d'euros. Només aquesta despesa en temps de crisis ja justifica el boicot a les propostes de l'alcalde Hereu.

Per altra banda trobo que aquestes decisions mai haurien de fer-se per votació popular. Es que no tenen experts en mobilitat o ke?

Melu ves a Meridiana o a Sagrada Familia amb l'Ave i em dius si no hi han porojectes en marxa...

Anònim ha dit...

Simplement les enquestes d'opinió (sobre l'hereu) no li son favorables i el que vol es fer una mica de soroll.

En un principi només podien votar la gent enpedronada....etc i com que va veure que la gent pasava de tot, el tiu ha deixat votar a tot cristu.

Es a dir, un tiu que aquests dies estigui de pasada per Barcelona, o un inmigrant que no sap si realment es quedarà definitivament aqui, pot decidir sobre un tema que ni tant sols un home que hagi viscut aqui tota la vida ho té clar.

Sencillament, es vol fer soroll i punto, i com a tal, un servidor es pasa pel FORRO DELS CULLONS aquesta mariconada.

No tenen tants assesors cobrant del vote, doncs que assesorin ells i ens deixin en pau a tots!!

PUTA HEREU!!!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo no puc votar...

Unknown ha dit...

Podriem utilitzar la Plasa Francesc Macia com a altar d'incineracio d'alcaldes dolents, comensant pel nostre estimat i inutil alcalde actual.

PD: No tinc c trencada ni accents.

FITO ha dit...

Es veu que hi ha bastant de merder amb el tema de les votacions; gent que pot votar més de dos, tres i quatre cops, gent que quan passa el ratolí per sobre d'alguna opció sense clicar el ratolí, automàticament el programa informàtic li dóna les gràcies per haver votat la opció A, gent que només movent el ratolí li donen també les gracies per haver votat l'opció A, etc...

També s'ha de dir que el que dius kiku, no té molta raó de ser, ja que en principi, només pot votar la gent empadronada a Barcelona.

Si ho trobo us adjuntaré un article, el qual m'ha fet decidir-me per la votació C. Vaig a buscar-lo i a provar de votar.

Ana Mallurkina ha dit...

El caciquisme ho fa tot molt més fàcil ! VISCA MALLORCA I VISCA LA CORRUPCIÓ !!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Això passa per deixar votar a la gent Fitó!

S'hauria de fer per ordre pura i dura!

Després segur que no hi haurien problemes...

Fuli ha dit...

Problema 1 i principal: Ara no toca.
Problema 2: Ha estat mal enfocat des del primer moment. Les propostes haurien d'haver sortit des de les bases (comunitats de veïns), passant per els professionals (els que realitzen els projectes viable. És a dir, de les idees de la senyora al paper) i sempre sota la coherència de la necessitat i la viabilitat. (Ara ens donen a votar uns projectes que sense la informació i els coneixements complementaris la majoria de la població no és apte per entendre, i per tant per decidir)
Raonament personal: La política participativa hauria de ser el fonament de qualsevol democràcia. El problema és que l'organització i dinàmiques d'aquest 'país' en el que ens trobem és arcaica, rígida i només afavoreix a la minoria.
Per tant, des del meu punt de vista, això és un problema estructural i no és més que un exemple de com funcionen les coses en un país que no funciona.

Melu ha dit...

Molt bé Jaume! crec que és el primer cop que veig negretes en un comentari :p

Unknown ha dit...

Bueno, val a dir, que des de fa temps a la diagonal hi havia uns punts de reflexio, on convidaven a quedar-s'hi i reflexionar sobre el futur de la via per aixi fer una especie de pluja d'idees. Vull dir que idees ja n'han acceptat, ara si despres han fet el que els hi ha sortit dels nassos es un altre tema.

Bernat ha dit...

He votat la C, en principi no he tingut cap dels problemes que has comentat Fitó.

He intentat tornar a votar i no m0ha deixat, així que en principi una mica fiable si que sembla.

Solé ha dit...

Ja que tothom escriu la seva, no seré menys.
Estic a favor amb la política participativa, però com molt bé dieu tots ARA NO TOCA. Per mi cap de les propostes és valida, només pel fet de que es redueix espai vial. Si ara ja hi ha tràfic a les hores puntes, que passarà quan facin això? Si proposesin juntament amb aquests projectes vies alternatives per descongestionar(soterrar) no em semblaria malament.
Melu hi ha molts projectes actius actualment a Barcelona come diu l'amic Guill.

Voto la C sens dubte

Unknown ha dit...

Hi ha propostes alternatives, es a ddir, es variaran tots els semafors de manera que molts mes carrers seran com arago.
A part, l objectiu es d eliminar el transit de cotxes a la ciutat.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio