dimecres, 1 d’octubre del 2008

ANIVERSARI ROY MAKKAY

Bones a tothom,

Faig aquest escrit per anunciar que aquest proper divendres 3 de d'Octubre farem un sopar per celebrar l'aniversari d'en Daniel.

He parlat amb ell i m'ha dit que quedem convocats al Bar Rossello "Rusa" (just davant l'alemany) divendres entre 8h i 8:30h per tal de poder anar a sopar sobre les 9h o 10h.

Ell encara no ha decidit on anirem a sopar, ja que primer vol saber aproximadament quants serem per poder fer la reserva. L'unic que sap es que el preu del sopar rondarà els 15 leuros.

Per tant demano que la gent deixi un comentari dient si vindrà o no vindrà.

Dit aixo:

FELICITATS ROYO!!!!!!!

Apa ens veiem divendres.

12 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo no vinc i el Fitó diria que tampoc.

Felicitats Daniel San!!!

Anònim ha dit...

jo m'apunto

Melu ha dit...

Vinc

Solé ha dit...

Ostia Badi no el perdras mai el teu super humer e cabrón! jeje

Yo vinc fijo, inclus matreveixo a proposar que el sopar sigui al meson de los ancares que l'ultim cop k vem nar va ser perfectit.

Ale salut i força

Fuli ha dit...

Per no ser menys, jo també hi seré!! FELICITATS DANIEL SAN!!

Ana Mallurkina ha dit...

Apunto a la tana, la clara, l'uri, i a mi !!!

Bernat ha dit...

jo tmb vindre a sopar

Anònim ha dit...

ja en tens de raó Albertet, aquest nano sempre amb el mateix humor!!!

Per cert badimovie, ja que no amb vas enviar marijona quant estaves a holanda t'obligo que m'enviis una pota de kebap per correspondencia.

Badi extracomunitari!!!

Unknown ha dit...

Perdona Marçalet, però marijona, si que en vaig enviar, a ki en va voler.

Però si et fa il·lusió ja te l'enviaré la pota de kebab!

Jordi Taulé ha dit...

Doncs jo no vindré! Sap greu.. .tinc concert. Si voleu plan per després mireu dos posts mes adalt.

Felicitats royoooooooooooooooooo!

Mr.VetSon ha dit...

felicitats royo!

jo estic amb la passa i tinc l'ojete que sembla un cohet de la nasa... i no de cilindric... de propulsat...

Melu ha dit...

Mu he passat bé i a més el sopar era bo.

Felicitats royo i merci!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio