diumenge, 5 d’octubre del 2008

MICHAEL PHELPS SWIMMING CLUB





Convido als aficionats o futurs aficionats de la natació a fer part d'un futur club de natació per fer competència o amistat amb els runners. La idea seria entrenar constant al claror (es poden fer programes físics i tal, yo preguntaré) i quan tinguem un nivell Michael tots, na por ay a fer nedades d'akeste pels llacs nesos, ports de barna, ironmans... jejej. Aviso que aquest club és serio y de nivell, x entrar-hi s'ha de tindre banyador Michael Phelps (com el d la foto d jesus) i mp3 aquàtic. Sino ya us ho compraré yo sense quotes ni re, guanyant medalles. Un altre petit detall, pels k estaveu al sopar den royo, a la foto d'abaix, Phelps esta fent el moviment que us vaig ensenyar i que espero que sigui seguit x tots els Michael Phelps swimming club supporters.

8 comentaris:

Ana Mallurkina ha dit...

Si és competeció vs runners club jo m'apunto !

FITO ha dit...

Quina cara de retraca que té !!!!

Melu ha dit...

fitó, lo de nedar i ser retraca va junt.

Si es va més ràpid caminant a la pata coixa pel costat de la piscina!

Anònim ha dit...

Albert, ja tens un nou membre a la secció Michael's swimming club.

De moment el meu nivell mes que assemblarse al del Michael Phelps, s'assembla mes al del Mussambadi... però poc a poc anirem adquirint nivell. No en dubtis d'això.

Del tema travessies seria adient començar-les a fer quant el nostre (o mes aviat el meu) to fisic sigui l'adequat per poder fer un paper digne.

Apa salut!!!

Solé ha dit...

Cla k si marçalet, l'agafem rapid el to.
Tu melu trankilet que quan vulguis vens a la piscina et fots a pata coixa al meu costat que et doplu als primers 25 metres.

Anònim ha dit...

Yo també m'apunto pero el meu nivell encara requereix manguitos, aixi que si el marçalet i el soler no tenen inconvenients proposo com a primera travessia el llac de sagrada família,jeje.

Unknown ha dit...

Ke tal un Heineken Diving Club???

O El club dels ofegats!!!

Mr.VetSon ha dit...

amics, per més esport que fem quan arriba el cap de setmana no podem reprimir els nostres instints nocturns i ens rebentem a cubates com desesperats... no hi ha remei... jajajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio