dijous, 9 d’octubre del 2008

Comunicat Oficial de NO Retorn

Bona tarda,

Bé, com heu pogut observar, aquests últims dies s'ha fet una enquesta, donats els seriosos dubtes de què fer i quan amb la meva, també, nova vida. Aquesta doncs, qüestionava la meva data de retorn. Com heu pogut observar, la majoria (absoluta) ha decidit que "Mai" era el millor moment per al meu retorn definitiu a la ciutat comptal.

Així doncs publico aquest escrit per fer-vos saber que, com a societat democràtica en la que vivim, no retornaré al meu petit país. M'hauré de quedar a Turquía, almenys de moment, donat que tampoc s'especifica el meu lloc d'estada (pot ser una nova enquesta).

Amb no més dil·lació i dit tot el que s'havia de dir. Només volia despedir-me de tots vosaltres, repartir abraçades i petons i convidar tothom a visitar properament aquest bonic i desconegut país que m'he trobat i que és, si més no, sorprenent.

Fins aviat, espero seguiu tots publicant moltes notícies per aquí i rebre visites algun dia.

Adéu!!!

PD: ja m'estic construïnt una caseta... de moment no es gran cosa però tinc plans de fer-la créixer!

13 comentaris:

Bernat ha dit...

T'has tornat marica que poses l'Arc de Sant Martí darrera la teva caseta?

Unknown ha dit...

Bueno, és una llarga història...

Unknown ha dit...

Per cert, matitzem, podem dir que el jardí no el vaig decorar jo... amb la qual cosa vull dir, no, no m'he tornat marica.

Anònim ha dit...

MARICA!!!

Mr.VetSon ha dit...

jajajajjaja! podriem anar decidint kin pais ha de visitar en Badi amb enquestes! jaja!
ara has d'escriure poemes en plan exili! Badirepudiat!

Melu ha dit...

Anem a lo important, busquem un altre jugador per al heineken fc o no?

Fuli ha dit...

Badi turc??¿¿?? (((Tens una plaça al F.C. que hauries d'anar dient quelcom...210€)))
Reclamo una explicació oficial dels lligams que fan que no tornis d'immediat!! Boda?? "Bedüins" petits?? No vols treballar?? No ens vols tornar a veure??... Sempre podem fer un altre enquesta per esbrinar-ho.

Salut i cuida't!!!

FITO ha dit...

Badi vividor!!!!!

sota signant :

Fitó ( el currante)

Anònim ha dit...

Jo proposo enviar-lo al Japó. Crec que es sentirà com a casa.

Mendi: Vull una samarra del Sant Pauli. Com podem quedar per portar-te la pasta?? Per cert quant marxes????

Digam algo.

Anònim ha dit...

Pister, el teu colega portuguès tenia raó, el Benfica es el club de fútbol amb mes socis del món.

Benfica: 160.398
United: 152.000 aprox.
Barça i Bayern: 145.000 aprox.

Mr.VetSon ha dit...

tranki, ja te la portarè!

Solé ha dit...

Veus marçalet.
Rateta que rapit et cases no??
No t'atrapis molt que és la primera.
(consell d'home a home)
I lo del futbol que nen, digues ya si jugues o no!!

Anònim ha dit...

Mendi,
Pillam una "S" o si les talles van diferent a Alemania pillam la mes petita d'home.

Si vols et faig una transferencia.

Ja amb diras quelcom.

Merci!!

Tu badiella fes cas el solé, no tiris la casa per la finestra per un xoxet calentó.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio